Anksiyete bozukluğunda duyduğun kaygı elinde olmadan oluyor değil mi?

Mesela bende var. Sürekli bir şeyleri kafama takıyorum. Ama ailem de dair insanlar bunu benim kendim yaptigimi sanıyor. Bir insan neden kendine bile bile böyle işkence yapar. Bu arada anksiyete bozukluğu internetten araştırıp kendim koyduğum bir teşhis değil. Psikiyatrist tarafından konulan teşhisim.

Anksiyete bozukluğunda duyduğun kaygı elinde olmadan oluyor değil mi?
Cevapla