Zayıflama diyorlar ama ben kilomdan memnun değilim. 1.70 boya 53 kilo ideal değil mi😫?

Boyum 1.70 ve 61 kiloyum. Belim falan ince ama bacak basen bölgem kalın :/ ben sevmiyorum bu durumu ama çevremdekiler de böyle daha kadınsı zayıflama diyorlar :/ 53 falan olsam boyum için daha ideal değil mi

Zayıflama diyorlar ama ben kilomdan memnun değilim. 1.70 boya 53 kilo ideal değil mi😫?
Cevapla