Bir doktora gittim bu muameleyle karşılaştım, ne yapabilirim🤨?

Bir doktora muayene oldum her şeyi yazdı fakat ne denildiği anlaşılmıyor o yüzden çok zorlandım tekrar aradım daha anlaşılır yazılması için fakat doktor beni engelledi arıyorum açmıyorlar o kadar para verdim. Zor durumda kaldım ne yapabilirim bu doktora ulaşmak bilgi almak için? Hasta hakları yok mu ya

Bir doktora gittim bu muameleyle karşılaştım, ne yapabilirim🤨?
Cevapla