Benimle alay eden doktoru şikayet ettim ama daha etkili bir yol var mıdır?

Arkadaşlar merhaba. Ben dün kulağımdaki ve boğazımdaki şikayetlerden dolayı devlet hastanesinde KBB'ye gittim. Dedim benim 2 şikayetim var. Kulağımdakini söyledikten sonra baktı ve kir varmış onu aldı. Kulak zarımda bir şey var mı diye sorunca ulan kocakarı gibisin yemin ederim diye hakaret etti şok oldum. Boğazımdakini söylerken daha lafımı tamamlatmadan hemen burnuna ve boğazıma baktı, tamam işte alerjin varmış diyip hemencecik burun spreyi yazdı ki spreyin işe yaramadığını söylemeye kalmadan tekrar kocakarı gibisin bir şeyin yok diyip dinlemeden o ilaçları yazdı. Benim sesim alerjiden dolayı biraz ince ve kısık çıkıyor, sonra sekterine dönüp ağzımın taklidini yaptı tekrar kocakarı gibi yemin ederim dedi sekreter güldü ben inanamadım bir doktor nasıl böyle davranır. elime kağıdı tutuşturup hemen çıkardı, 184'ü aradım şikayet ettim ama sonra dönüş yetkili otomatik bir yazı okuyup şikayeti hastaneye ileteceğini söyleyip kapattı. Ben nasıl anlayacağım bu doktora bir ceza uygulanıp uygulanmadığını? Daha etkili bir yöntem var mıdır şikayet kanallarında?

Benimle alay eden doktoru şikayet ettim ama daha etkili bir yol var mıdır?
Cevapla