Atandığım yerdeki doktor sürekli yüzüme karşı ge*zekalı *ptal diyor ne yapmalıyım?

Çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Yeni işe başladım.. isim bilgisayar başı..

bana öğretmesi gerekiyor ama bana tavır yaparak kendi yapıyor sana gerek yok gibisinden davranıyor cok kötü hissediyorum ne yapmalıyım.. bir de farklı ilden geldim 1 senelik kira sözleşmesi imzaladım kötü hissediyorum.. ne yapacağımı bilmiyorum

Atandığım yerdeki doktor sürekli yüzüme karşı ge*zekalı *ptal diyor ne yapmalıyım?
Cevapla