Patoloji sonucuma göre bişeyin yok dedi doktor sizce?

h. pylori + çıkmış patoloji sonucunda yani midemde bakteri var ama doktor bişeyin yok dedi işin garibi benim midem ağrıyor kusuyorum göğsüm yanıyor ve endoskopi raporunda midem ve göğsüm tahriş olmuş yemek borum yani

h. pylori ne demek korkmalı muyum

Patoloji sonucuma göre bişeyin yok dedi doktor sizce?
Cevapla