Kime kilo için fitnessa başlıcam desem olumsuz konuşuyor?

Kime kilo almak için fitnessa başlıcam, ağırlık kaldircam bir yandan yemek yicem desem imkansız gibi bakıyor. Sen o kadar yemek yiyemezsin. Tokken de yemen lazım falan diyor. Benim zaten iştahım aşırı açık. Midem çöplük gibi her şeyi yiyorum günde 5 tabak pilav yediğimi bilirim, tatlısız günü bitirmem 😂 Sen çok yediğini sanıyorsundur yemiyorsundur diyorlar 😂 Neden millet imkansız gibi konuşuyor?
Kime kilo için fitnessa başlıcam desem olumsuz konuşuyor?
Cevapla