Şaşıyım benimle ayni durumu yaşayan var mı keşke burnum kötu olsaydi?

Şaşıyım benimle ayni durumu yaşayan var mı keşke burnum kötu olsaydi?
Şaşıyım benimle ayni durumu yaşayan var mı keşke burnum kötu olsaydi?

Ya şaşıyım sol gözüm aşırı kayıyor 😩

İletişim bozukluğu oluştu kimseyle göz koordinasyonu kuramıyorum benimle ayni durumu yaşayan var mı

Şaşıyım benimle ayni durumu yaşayan var mı keşke burnum kötu olsaydi?
Cevapla