“Ne olurdu benim olsan şu yaralarımı sarsannnn” dediğiniz birisi var mı?

Bu bildiğim kadarıyla eski bir şarkı ama ben hala dinliyorum ksıdosksk 🎶🎶

“Ne olurdu benim olsan şu yaralarımı sarsannnn” dediğiniz birisi var mı?
Cevapla