Prof. Küçükusta: "Bağırsak gazı koklamak faydalı" Saglik için buna değer mi?

Prof. Küçükusta: Bağırsak gazı koklamak faydalı Saglik için buna değer mi?

"Toplum içinde gaz çıkarmak bütün kültürlerde ayıp sayılır. Oysa gaz çıkarmak tıpkı hapşırmak, hıçkırmak, geğirmek gibi fizyolojik ve kaçınılmaz bir olaydır ve ayıp olamaz. Mesele sesten ziyade koku ise yine de endişe duymamak gerekir" diyen Küçükusta, nedenini şöyle açıklıyor: Çünkü bağırsak gazında bulunan Hidrojen Sülfit, hücrelerin mitokondri adı verilen enerji santrallerinin DNA'larının korunmasında son derece önemli bir etkiye sahiptir.

Kadınların çıkardığı gazda daha fazla Hidrojen Sülfit bulunduğu için de bunların koklanmasının sağlığa faydaları daha fazladır" ifadelerini kullanarak duyanlara bir şok daha yaşatan Küçükusta "Hayır şaka yapmıyorum. Bağırsak gazı koklamanın kanser, felç, kalp krizi, diyabet, artrit ve bunamayı önleyebileceğine dair bilimsel araştırmalar vardır.”Haber linki

Prof. Küçükusta: "Bağırsak gazı koklamak faydalı" Saglik için buna değer mi?
Cevapla