Doğa ve sağlık için duyar kasmak uğruna güzel kokmaktan mahrum kalan insandan olur mu?

Şu zırvalığı da yapıyorlar ya bir de, "benim tenimin kokusu güzel". Ulan neyi güzel olacak dümdüz ten işte, sen her hangi bir ürün kullanmazsan duş alırken kullandığın sabundan başka bir koku olmayacak ki sabun da uçup gider yani. (Güzel koku takıntılıları beni anlamıştır relax ol kızım.)

Fikir ayrılıkları olabilir, sadece soruyorum. Saldıraylaşmayın
Fikir ayrılıkları olabilir, sadece soruyorum. Saldıraylaşmayın

#Edameda ❤️

#Emotion 🌸

Güncellemeler
1 yıl
Güncellllll
Doğa ve sağlık için duyar kasmak uğruna güzel kokmaktan mahrum kalan insandan olur mu?
Cevapla