Bu pis kokunun sağlığımıza kötü bi etkisi olur mu?

Alt komşularımız mutfakta çok fazla sigara içiyorlar, galiba içince de aspiratörü çalıştırıyorlar o leş koku da olduğu gibi bizim mutfağa geliyor, sanki biri bizim mutfakta içmiş gibi oluyor, bizim ailede hiç sigara kullanan yok, nasıl rahatsız ediyor anlatamam, boğazımı ne biçim yapıyor, o kokuyu duyduğum gibi bu soğukta camı açıp havalandırıyorum, en çok da anneme babama, yaşlı insanlar, sağlığına kötü bi etkisi olur diye korkuyorum, bacaya takılan baca klapesi gibi şeyler varmış kokuyu engelleyen ama bizim aspiratörün orada takılacak yer yok maalesef, gidip konuşsak ne diyeceğiz istediğimiz yerde içeriz aspiratörü de istediğimiz gibi kullanırız derler, bu pis kokunun sağlığımıza herhangi bi olumsuz etkisi olur mu? İnternette okuduğuma göre zehrin yüzde onu da bize geliyormuş, napacağımı şaştım, kendi imkanlarımla bacanın orayı tıkadım ama yine geliyor yine geliyor 🤮🤧
Bu pis kokunun sağlığımıza kötü bi etkisi olur mu?
Cevapla