10 saat boyunca ayakta duruyorum, ayak ağrısı için neler yapabilirim?

3. Günüm ve şu an tutulmuş gibiyim. Yere bastıkça ayaklarım sızlıyor.

İznime daha 4 gün var 😢😢

Düz tabanım ayakkabım da biraz rahatsız. şu an yenisini alamam, maaşı beklemek zorundayım.

Ağrıyı hafifletecek neler yapılabilir?

10 saat boyunca ayakta duruyorum, ayak ağrısı için neler yapabilirim?
Cevapla