3. Günüm ve şu an tutulmuş gibiyim. Yere bastıkça ayaklarım sızlıyor.
İznime daha 4 gün var 😢😢
Düz tabanım ayakkabım da biraz rahatsız. şu an yenisini alamam, maaşı beklemek zorundayım.
Ağrıyı hafifletecek neler yapılabilir?
3. Günüm ve şu an tutulmuş gibiyim. Yere bastıkça ayaklarım sızlıyor.
İznime daha 4 gün var 😢😢
Düz tabanım ayakkabım da biraz rahatsız. şu an yenisini alamam, maaşı beklemek zorundayım.
Ağrıyı hafifletecek neler yapılabilir?
Soğuk suda bekletebilirsin. Birde uzun süre ayakta kalınca ödem de yapıyor eve gelince ayaklarını bir 10-15 dakika başından yukarıda beklet iyi gelecektir.
Çok ödem oldu 😢 pantalon sıkar oldu o derece
Deneyeceğim, teşekkür ederim 🙏
Cevap
8Cevap
İşten gelince ayaklarını 15 dakika havada tut kan dolaşımını dengeler
Deneyeceğim, teşekkür ederimm 🙏
Allah şu düzenin belasını versin gerçekten ne iş yapıyorsun
KFC de çalışıyorum
8 saat iş ancak 2 saatte yolum var, hep ayaktayım
Anladım ekmek parasi ne diyicen ki onlarda sömürür insani hareket halinde olursan belki bir tık daha iyi olabilir ama daha yenisin alışana kadar belki biraz daha iyi olur umarım
Kasada duruyorum ben o yüzden bu kadar ağrıyor
Hareket etsem sorun yok ama önünden pek kıpırdamama izin yok.
Hadi ya koltuk alsan otursan peki
Kameradan izleniyoruz, yasak
Söyledin mi peki yapamıyorum diye
İşten atılırım öyle bir şey olursa ve şu an atılamayacak kadar mecburum bu işe
Anladım kardeşim ne diyim Allah kolaylık versin bari iş birtimi eve giderken oturarak koltukta otur
Öyle yapmaya çalışıyorum
Teşekkür ederim 🙏
Benim ppdeki gibi ayaklarinla ilgilenecek birine ihtiyacin var cknenf
ayaklarını soguk suda dınlendır cok ıyı gelır
Yapacağım, teşekkür ederim 🙏
Nedir
Anladım
Deneyeceğim
Teşekkür ederim
nike air al maddi durumun yeterli ise
Değil öyle bir şey almam mümkün değil
Ucuz bir şey alabilirim anca
Mümkün değil
Fastfood zinciri aşırı yoğun
Evet bunu önerdiler, deneyeceğim
Acayip ödem oluştu çünkü
Teşekkür ederim 🙏
Yani zor
Öğrenciyim
Alacağım para zaten az
Okul diye girdim
Ayakkabı çok lüks olur
Özellikle marka ayakkabı
İlerleyen zamanlarda inşallah
Ahh ulan ahh lanet olsun böyle düzenr
Crocs terliklerden gşy rahat edeceksin
Yasak
Ayakkabı şart
O zaman ortapedik taban al
Taban aldım ama bugün daha beter yaptı beni
Mekap mı ayakkabılar
Hayır
Basit standart markasız ayakkabı
Peki kendi ayakkabını girebiliyor musun
Kendi ayakkabım zaten bahsettiğim
Hmm o zaman Skechers al inanılmaz rahat
şu an ayakkabı almam
Bütçem yok çünkü
1-2 maaş almam lazım
Kaç numara giyiyorsun
Ne önemi var
Masaj knka
Denedim de pek etkisini göremedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?