Burnundan yediğin yemeğin yağı çıkınca anlarsın ne saçma sey olduğunu kalkışma sakın sen bir süre verdin diyelim eee? Sonra nolucğını sanıyorsun ben sana söyleyim yemekten soğucaksın yemek sana eziyet gibi gelicek peki neden? Çünkü sen yediğin her şeyi kusa kusa artık sen yeter artık ben bırakıyorum bunu dediğin an bîrakabileceğini mi sanıyorsun o işler öyle olmuyor canım artîk sen istemesen bile mide istemiyor zorla istifra ediyorsun burnum yediğin yemeğin yağı akarken mutlu mu olcaksın? Ya da o yediğin acılı yemeğin genzini yakması... Asla yapma asla ben insanlık görevimi yaptım seni uyardım bu saatten sonra artık yaparsan diyebilecek hiçbir şeyim yok