Ben mantı dan zehirlendim 😒 ve mantıyla arama mesafe koydum.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Geçmiş olsun benim başıma gelmedi böyle bir durum
Teşekkürler ama eski olay 😃 tövbe ettim mantıya
Mantıya küsülür mü hiç 😄 rica ederim 🙏🏻
Zehirlen fikrin değişir 😂
Aman ağzından yel alsın o nasıl dilek 😂
Sacma oldu kabul 😂
Umarım bu dileğin tutmaz yoksa yandık 😂
Çoook hangi birini sayayım
2 kere midye
1 kere pide
1 kere tavuk
2 kere soguk sandviç
1 kere neyden olduğunu bilmediğim
Aklıma gelenler bunlar
Yaşadığına hala eminsin dimi 😂 hortlamış olmayasın 😎😎
Gülüp gidecem 😂😂😂😂😂
Aşırı tecrübeli zehirlenme konusunda baksana 😃😃
En son sen bılıyorsun 2 ayda 2 kere zehırlendım. Birisi midye birisi pide 🥺
Bir dur de artık 😂
Midye hayatımdan çıktı zaten 🥺 bir de gece abuk subuk şeyler yemem artık.
Cevap
13Cevap
Evet yaşadım çok kötüydü o günden sonra midem hassaslaştı 🥹 Otogarda tavuk suyu çorba içmiştim geceyi acilde geçirdim siz siz olun asla tavuk güvenmediğiniz yerden yemeyin.
Küçükken, yediğim yiyeceğin içerisine ilaç düşmesi ve görmemeleri yüzünden az kalsın ölüyordum..
Geçmiş olsun canım nasıl oldun
Şükür yaşamadım
Sağ ol canım ama yeni olay değil 😃
Yaşamadım, yaşamam da sanırım. Hazır gıda tüketmediğimden yaşamam diye düşünüyorum, hep ev yapımı yiyoruz.
Üç kuruş kar edeyim diye tarihi geçmiş tavuğu soslamıslar ızgara yapmıştım zehirlendim davası halen sürüyor
Mantıdan nasıl becerdin zehirlenmeyi. Bende tavuktan ölüyordum :D
Onu mantı arkadaşa soralım bir ara 😃
Et veya hamurda bir sorun vardir , mantiyla alakasi yok yiyebilirsin
Bir kere çatlıyordum ama ondada yani çatlamasam ayıp olurdu :D
gıda zehirlenmesi olmuştu ama hangi gıdadan zehirlendiğimi bilmiyorum
Hiç yaşamadım şükür :D
Ahah sorundan esinlendim 😃
Mantardan iki adet serum yedim 2-3 kez kustum kendi kendime ben bu kadar yemedim ki aw diyordum milet gülüyordu
Yaşamadım bildiğim 🙄
Merak ediyorsan yaşatırız 😂😂
Yok yok sağ ol 😂
Hayir olmadi cok şükür.
Geçmiş olsun.
Midye yedim en son
Sütten ötürü zehirlenmiştim
daha dün tavuktan zehirlendım hala midem agrıo
Geçmiş olsun
Hayır yaşamadım
çok şükür yaşamadım
Hayır yaşamadım.
Balık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?