27 yaşımdayım otizm belirtilerinin %80'ni bende var, nereye başvurmalıyım?

Çocukken çok fazlaydı bu belirtiler fakat büyüdükçe daha çok azaldı sizce ne yapacağımı bilmiyorum eğer teşhis konulursa hayatımda çok fazla olumsuzluklar olur geleceğime engel olur iş hayatıma yansır diye korkuyorum
27 yaşımdayım otizm belirtilerinin %80'ni bende var, nereye başvurmalıyım?
Cevapla