Merhaba herkese..

Canan Karatay hoca beslenme üzerine yine söyleyeceğini söylemiş ve "Hasta olmak istemiyorsanız bol bol tarhana çorbası için.." demiş. Detaylı açıklaması için haber linkini bırakıyorum.. 👇👇

Tarhana çorbasının ana vatanı, en iyi ve en özgün yapıldığı yer olan Uşaklı olarak tarhana çorbasını çok seviyorum. Annem çok güzel yapar ve her yıl yapar. En orijinal olanı da Uşak tarhanası dır ve gerçek anlamda içerken bile belli kuralları vardır. Yanında köy ekmeği, acı biber ve haşlanmış nohut ile yenir. Nane ayrı bir ferahlık katar ve elbette mutlaka turşu olur yanında. Dışarıda kar, soğuk varken özellikle içilirse üşütmez, antibiyotik etkisi yaratır. Cidden şifadır..
Peki sen Canan hocaya buna lamda katılıyor musun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 