Ailem içeceğime psikolojik ilaçlar koyuyor şikayet etmeli miyim?

Geçen sene depresyon tanısı aldığım için ilaç kullanıyordum. Bugünlerde biraz sinirliyim o yüzden ailem eski ilaçlarımı içeceğime koymuş. Bardağın kenarına bulaşmıştı tadına baktım oradan anladım. Bu konuda şikayet etmem gerekir mi? İlaç koymuşsun dedim, direkt bardağı döktü. Kirliymiş pardon dedi. Şikayet etmeye gitsem sığınma evine vs. gidebilir miyim?

Ailem içeceğime psikolojik ilaçlar koyuyor şikayet etmeli miyim?
Cevapla