Ailem psikiyetriye gittiğim için deli muamelesi yapıyor, onlara ne söylemeliyim?

Seanslara gittim iyi gelmiyor konuşmak. Halledemiyorum duşa bile 10 günde bir giriyorum sebepsiz bir sıkıntım var doktor majör depresyon tanısı koydu. Aileme psikiyatriye gittiğimi söyledim ve üşengeçlikten işlerden kaçtığımı kendimi deliliğe vurduğumu falan söylediler. Bir kez daha üzüldüm. Ben iyi olmak için çabalarken ailemin yaptığına bak. Bugün annem bana sırf bu yüzden el kaldırdı. İlaç kullanmamak için didindim bu zamana kadar hayatım devam etmiyor kaybedecek birşeyim yok ve kullanacağım ancak ailemin bilmesini istemiyorum. İlaç kullandığımı anlarlar mı?
Ailem psikiyetriye gittiğim için deli muamelesi yapıyor, onlara ne söylemeliyim?
Cevapla