Ailemin gizlice ilaç kullandırdığını hissediyorum ne yapabilirim?

Yaklaşık 4 yıldır psikiyatrinin verdiği ilaçları kullanıyorum. Önce ailem psikiyatriye gidelim dedi. Ben kesinlikle kabul etmiyordum. 4 yıl önce sürekli kendimi yorgun ve tehlikede hissetmeye başladım ve çok zayıf ve yoğun hissettiğim için herşeyden tehlike bekliyordum. Sonra aileme psikiyatriye gidelim dedim. Ve böylece ilaç kullanımına başladım. 1 yıl sonra öğrendim ki çorbama ve yemeğime bir sıvı damlatıyorlarmış. Ailem doktora gitmiş ve doktorda çorbasına bunu damlatın o bana gelir demiş. Ve bende psikiyatriye gittim. O yorgunluk ilk aylar hiç geçmedi. Geçenlerde ailemle tartıştım ve 12 saat ayakta kalabiliyorum yorgunluk çöktü bu günlerde bana yine sıvı damlattiklarından şüpheleniyorum. Aslında beni kontrol edemedikleri için psikiyatriyi aracı ettiler. Yine geçenlerde kavga ettik yine aynı durum. Kavga sebebi: beni aşağılamaktan vazgeçin bana söylenip psikolojik şiddet yapmayındı.

Ailemin gizlice ilaç kullandırdığını hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla