Kulağımı kendim delmiştim iyileşti sonra hasta oldum ve antibiyotik kullanmaya başladım kulağımdan enfeksiyon akmaya başladı?

Dediğim gibi kulağımı delmiştim başta sorun yoktu iyileşti düzgünce sonra antibiyotik kullandım akmaya başladı uzun süredir akıyo küpeleri çıkardım belki akıp geçer diye ama hala akıyo nasıl geçicek antibiyotik kullanmaya devam etmeli miyim

Kulağımı kendim delmiştim iyileşti sonra hasta oldum ve antibiyotik kullanmaya başladım kulağımdan enfeksiyon akmaya başladı?
Cevapla