AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Valla böyle anlamiyoruz biz yinede ama siz beğendi iseniz ne mutlu bize
Hic yoktan iyidir
Evet ben de öyle düşünüyorum aslında. Ama bi tık daha mu olmalıydı acaba diyorum bir daha bu ameliyatı olmak istemem çünkü
Doktor denis zaten vucudunun kabul edebildigi max buymus. Daha buyugu olabilseymis onu yaparmis. O yuzden kafana takma
Çok teşekkür ederim fikrinizi söylediğiniz için.
Rica ederim yeni hayatinda mutluluklar dilerim
Ben de size mutluluklar dilerim Murat bey. İyi geceler
İyi geceler🌹
Çok geçmiş olsun normal duruyor
Çok teşekkür ederim. 💐
Ne demek rica ederim
Daha memeler geçmiş olsun hayırlı da olsun😅
Sargılar çıkınca at bir baksınlar :D
4 gün önce yaptırdım sol yukarda sağ aşağıda duruyor sende nasıl oldu
Aynı şekilde oldu. Merak etmeyin eşitleniyor.
Sol daha dolgun sağ aşağıda cuma günü kontrol var doktora göre simetrik ve normal 😂
şu an korse kullanıyorum bir ay sonra nasıl sütyen takıcam bilmiyorum sporcu al altı sıkı dedi beden bilmiyorum
Gayet güzel olmuş güle güle kullan
Teşekkür ederim bugün ben de beğendim normal sütyen takınca. 😅
Rica ederim😉
Geçmiş olsun, Nasıl kıydın minnaklara :D
Teşekkür ederim ☺️ güldürdünüz beni
Kıyamam ben onlara, Ne hale gelmiş garibim :)
gecmis olsun guzel ki
Teşekkür ederim. Henüz sonucu göremedim, yumuşadığı ve şekil aldığında belli olacak bakalım o zaman da güzel olmuş bunlar derim ☺️
hadi bakalim ozaman da at gorelim 🤣
Yok o halde atmam ☺️ bu hali çekici değil diye attım
agri dagi gibi duruyor boyle🤣
O kadar mı kötü duruyor ya? 🫣
yo yani guzel mana da deli😍
Çok teşekkür ederim 🙄☺️ umarım şeklini aldığında da aynı şekilde beğenirim. 😋
begenirsin seklini alsin bir bana at
şampanya bardağı kıvamına gelmiş.
O ne demek? İyi mi kötü nü anlamadım?
iyi. şampanya bardağını bılıyorsun şarap bardagondan buyuktur .,
şampanya bardagı ters cevrılmıs halı burada ima edilir , yani ucları dik yukarı bakan genelde makbül olan meme şeklidir. büyüklüğüde norm. 500 cc takılır , sen minyon yapıda isen 350 cc anca sokuşturabilmiş implantı doktor . dik olması güzel.
https://tr.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eampanya_kadehi
Kas altı mı yaptırdın inpillntı
Kas zarı altı yaptırdım.
Çocuk olursa emzirmede sorun olur diye duymuştum o yüzden soruyorum gayet yeterli bence b cup olmuş gibi duruyor
Sorun olmuyormuş doktorum öyle söyledi. B+ Cup yani B cup da olurmuş C cup da
Gayet makul güzel sağlıklı uzun süre kullan kontrolünü ihmal etme
Tam görünmüyor anlasilmiyor
Yeni olduğu İçin maalesef gözükmüyor evet, şu an üzerimde korse var hiç belli olmuyor. Medikal korse sütyen takmak zorundayım
Anladım kaptmissin birde ucunu anlayamadin araba kullanıyorum heycanlandim mesn at
Geçmiş olsun şeker
Abi cidden kokmadan nasil yaptırıyorsunuz ya
Çok korktum 😅 ama başka şansım yoktu
İmkansiz yaptiramam ya ödüm kopar
Helal olsun bee😂 vücudunda paralansin ahhaha
O kadar eziyete değdimi gerçekten?
Değdi, çünkü benim hiç ama hiç memem yoktu. Küçük falan olsaydı yaptırmazdım. Ama bildiğiniz yoktu.
Geçmiş olsun öyleyse, bence gayet ideal. Sen beğen gerisi önemli değil
Geçmiş olsun güle hile kullan
Ne kadara yaptırdın canım ben de yaptırmayı düşünüyorum hiçbir bilgi verilmiyor
Şu kalpi kaldırıp atsana
Bence de
biraz kucuk gibi 😆emildikce acilir belki 😆
İyileşince at da doya doya bakayım yavru 🙂
Ben de yaptıracağım gayet iyi duruyor
Güle güle kullan benimde küçültme olmam lazım 😀😀
İyi günlerde kullan
İdeal bence sarkma derdi de yok mis
Fena değil gibi geçmiş olsun
Estetik olduğu çok belli olmuş sanki dimdik de olmasaymış o kadar keşke🤔
ellemesen daha harikaydı..((
Yine sarkmicak mi buyumucek erkek Eli degince
Senın göz ayarın bozulmuş normal duruyor
350cc mi? neden kocaman yaptırdın?
Biley merak ediyorum
Bişey sorabilir miyim sana
memeler ah yalan şimdi
Yapmışken ver 500 cc 😂😂😂
Hiç bişey belli değil ki
Geçmiş olsun, bence iyi.
Biraz küçük olmuş sanki :D
Geçmiş olsun dikişler geçene kadar elletirme
İyi İyi hayırlı olsun. Güle güle kullan
silikonlu meme sevmiyorum ben
Boş beleş insanlarda bugün
Ne kadardi ki daha once
Gayet iyi durumda şu an bence
İyi işte ele gelir
Bunu çekip atmak kads kafa yokmu
İyileşince fikrimi alabilirisn burdan anlaşılmaz
350cc az yakar çok kaçar, iyidir..
bunuda gördük :D elhamdülillah
haksızmıyım :)) bu sitede daha neler görecez
başka açılardan da görmek lazım
Senin sus
gayet ideal, hayırlı olsun..
O değilde kaç lira verdin kız bunlara
47 bin verdim
Ney 47 bin mi memesiz gezerim daha iyi
hayırdır yaptıracak mıydın 😀😀
@usuausuauauua sanane
gergin misin ya biraz 😀😀
@usuausuauauua yoooo
pekii 😄😀😄
@usuausuauauua ben olsam yaptırmaz dim dedim sadece sende hemen atladın
seninle de hiç şakalaşılmıyor ya 😀😀
@usuausuauauua demi ya
maalesef
@usuausuauauua oldu artık napalm uykusuzluk de geç
Bende ameliyat olacağım konuşmam mümkün mi
Tam avuçlamalık olmuş
Geçmiş olsun kaç bedendi kaç beden yaptırdın
Birde resmi kaldır kardeşim burada abazan çok
Yobazlık yapma kadın memesi ayıp bir şey değildir, her erkekte bundan etkilenmez.
Aksine ucunu sansurlemesini kesinlikle saçmalık benim için.
Ben ayıp demedim zaten okuma yazman varsa burada abazan çok dedim sen istermisin burada memeni herkesin görmesini bende onu kardeşim yerine koyup bunu söylemek istedim
Neden bir insan kendine bunu yapar
Olana sukur diyecek durum
85 B? 90 c mi?
85 B
Güzel güzel, iyi günlerde kullan ne diyelim nasıl teselli verilir bunun için cnskzmwm ayna karşısında güzel gözükmesi dileğiyle
Normal bence
Gule güle kullan
🤣
Büyük durmuyor
Dikkat etmen gereken bişey oluyor mu
İlk bir ay darbelerden korumam gerekiyor sadece.
Sonra darbe sorun olmuyor mu
Silikonların patlaması çok çok zor dedi doktor.
İyi bari o zaman süper 😊
80 vardır
85 B oldu
İyii önce kaçtı
Hiç bilmiyorum. 75 A alıyordum ama hiç doldurmuyordu. Sadece biraz meme gibi gözüksün diye takıyordum 😅
Hmmm benim arkadaşım da öyle ama kız diyoki en azından diri benimki diyo
Memnunsa hiç sıkıntı yok. Benim diri gözükecek kadar bile yoktu sadece meme ucum vardı
İyi bence seninkide hayırlı olsun ;)
Çok teşekkür ederim 😍💐
Çok pozitif birisin inşallah senin kıymetini bilir karşına çıkan insanlar 😘
kandırılmaya hazırım
Neden? Gerçekten hana ait bir fotoğraf