Diş ağrısında hemen kullanırım, diğer ağrılar bekleyebilir.


Ilginçtir bugün bunu düşünmüştüm 🙂
Aslında ağrı kesici neredeyse hiç kullanmazdım ama geçenlerde Covid-19 kaptım ve mecburen bana ağrı kesicileri dayadılar.
Sonrasında da hastalıktan mı ilaçlardan mı bilmiyorum regl döngüm bozulup felaket ağrılı bir hal aldı, ben de yine ağrı kesici içmek zorunda kaldım.
Yani eskiden ilaç yüzü görmezken şu sıra sürekli elimin altında duruyorlar.
Yok Hayır Önceden İlaç Kullanırdım Hastalandığımda Bu Doğru Evet Ama Sonradan Bıraktım Bademcik İltihabı Olduğumda Bitkisel Yollarla Tedavi Ediyorum kendimi İşte Yeşillik Sağlıklı besinli Tabi Asıl Rabbimin İzniyle Yardımıyla İyileşiyorum 😊
Dayanamayacak duruma gelirsem ancak öyle ağrı kesici kullanırım yoksa ilaç kullanmayı pek sevmem. Hasta olunca da çevremdekiler zorluyor ilaç içmem için yoksa asla içmem çünkü 1 faydası varsa 100 tanede yan etkisi var çoğu ilaçların
Cevap
14Cevap
Maalesef evet. Hiç iyi bir alışkanlık olmadığını biliyorum ama ağrıya dayanamıyorum. Ağrı kesici almak kolay geliyor.
Kullanmıyorum
Kullanmak zorunda olduğum ilaçları içmiyorum ben hap yutamıyorum bırak ağrım var diye ağrı kesici içmeyi.
Hayır ihtiyarlar da yutamıyor😂
Baş ağrım bile olmaz. Üzülünce sadece baş ağrısı yaşıyorum, günlerce uyuyamadığım ve yemek yiyemediğim için😟
Çekilmeyecek gibiyse kullanırım reglken falan hiç çekmek istemeyince direkt Arveles'e koşuyorum.
Özellikle başım ağrıdığı zaman kesin ağrı kesici alıyorum. Migren ağrım tetiklenebildiği için önceden önlemi almam şart çünkü
Nadiren ağrı kesici kullanırım. Onda da gerçekten dayanamayacak derecede ağrım var ise. Kendiliğinden geçmesini beklerim çoğunlukla kısacası.
Hiç sevmem. Ne bi ağrı kesici ne bir başka ilaç.
Önce kendiliğinden geçmesini beklerim eğer ciddi bir durum varsa tabii mecburen içerim.
Reglken almamaya çabalarım başım falan ağrıyorsa genelde ise başım çatlıyor ise hemen dolorex alıyorum en etkilisi.
Yiok böyle canım çıkacak gibi olunca ağrı kesici alıyorum harici cıks
Hayır hemen kullanmam, eğer geçmiyorsa mecbur en sonunda kullanırım.
Mecbur kalmadıkça kullanmamayı tercih ediyorum
baş ağrısı benim berbattır. kullanırım kesinlikle.
Ağrı direncim yüksek dayanbiliyorum şükür olsun ki.
Ben kolay kolay kullanmam. İlaç sevmiyorum
Ölüp geberirsem ilaç alıyorum sadece
Ağrı kesici kullanmayı sevmiyorum mümkün olduğunca kullanmam
Biraz bekliyorum eğer geçmezse ilaç içiyorum. Biliyorum harddiski zayıflatıyor ama içiyorum işte. :D
Hayir çok cok büyük bir şey olmadıkça doktora bile gitmem 😊 çekerim acıyı geçene kadar. Alışkanlık.
Hayır vücudumun savaşmasına izin verir dayanılmaz hal alması durumunda ilaca başvururum.
Benim baş ağrım pistir, anında dolorex'i yapıştırırım.
Dolorexi ağrının olduğu konumda emcüklerim ağrı falan kalmaz zaten şeker gibi tadı var
bu ara evet kullanıyorum beklemeden
Önce doğal yolları denerim nane yağı, buz ılık duş, nescafe.. Bunlara rağmen geçmiyorsa ağrı kesici içerim.
ilaç kullanmayın gençler. her türlü ağrıma katlanırım. dipnot eczacıyım
evet tabii ki
kullanmamaya özen gösteririm
Kalbim ağrıyor doktor ağrı kesici yok🥳
Biraz beklerim şiddetlenirse içerim
Hayır çok çok nadiren kullanırım.
dayanamayacak kadar ilerlemezse kullanmam
gecmesini beklerim gecmezse kullanirim
Asla. Ağrı eşiğim düşsün istemiyorum
Ağrım olmasa bile kullanırım 😂
bazen inatlaştığım oluyor içmemek için direndiğim
Vücudum alışık benim Çok acı hissetmiyorum
Direkt içerim hic beklemem
Parol kullanıyorum da hiçbir faydası olmuyor 😃
Geçmezse bi parol alıyorum. Etkisi sıfır ama olsun
Kolay kolay ilaç kullanmam.
Son çare geçmezse kullanıyorum.
Koşar hemen ilac içerim, hic beklemem..
Yok kafamı duvara vuruyorum
Hemen direkt kullanırım
kullanmam bir şey genelde
geçmezse kullanırım mecburen
Artık dayanılmaz olunca kullanırım
He iyi oluyo kullanırım
Evet
Bölgeye göre şiddetine göre değişir
Hayır kullanmam
Kullanmam
hemen kullanmam
Bekletirim
Evet hiç dayanamam
Evet
Kesinlikle hayır
Direkt kullanmam ben
Kullanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?