kızartmalar haricinde yağ kullanımı zeytinyağı veya tereyağ kullaniyoruz genellikle doğal olanları tercih etmeye çalışırım. Zaten kişi başı 1 corba kaşığı koymak gerekiyor evde 3 kisiyiz her yemege 3 corba kaşığı yag koyariz bu pilavda dahil
Zeytinyağı ama erken hasat , soğuk sıkım dolayısıyla polifenollerin çok yüksek olduğu yağ en iyisi. Yemek yaparken çok az kullanırım. Isıya dayanaklı bir yağ ama yine de yapısında bozulma olmaması için pişirirken az , yemek piştikten sonra üzerine zeytinyağı döküyorum. Kandaki iyi kolestrolü de yükseltir. Damar sağlığı için önemli ama kalorisi yüksek bir yağ. 😇😇