Grip olmuş gidiyordum.. 🤕🤧🤦♀️
Size göre hangisi ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi moduna eşdeğerdir?
Size göre hangisi ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi moduna eşdeğerdir?


Yaz gribi kesinlikle. Bu sıcakta bir çorba içmek de can sıkıcı olur, ekstra terlemek de, sürekli elinde mendil gezmek de.
Çok geçmiş olsun...🌸
Teşekkür ediyorum kuzu 💜🌸 Hiç sorma hiç..😔
Cevap
13Cevap
Yaz daha can sıkıcı
İkiside birbirinden beter.. 🙁 geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏
İkisi de çok kötü ama daha kötüsü toz nezlesi olmak.
Nefes aldırmıyor daralıyorum 🙄
Ya bende de o var alerjiyle birleşince böyle işte değmeyin cümbüşe durumunu yaşıyorum 😐
Geçmiş olsun 🌺
Teşekkür ederim canıım 😘🌸
Geçmiş olsun, Gribin her türlüsü can sıkıcı...
Çok teşekkür ederim haklısınız 🙏💫
Hani derler ya çeken bilir diye. Nane limon iç, rabbim acil şifa verir inşallah.🙏🌺
Yaa kıyamam öyle gercekten.. Amiiin çok çok teşekkür ediyorum birazdan onu da yapıp içeceğim çok sağolun 🙏🌸😍
Yazın grip olmayı nasıl başardın diye sorsam.😄
Tatilde rüzgar fena çarptı ya cereyan kabahatli valla yoksa ben değil 🤷♀️😅
Cereyanda kaldıysan grip olman kaçınılmazmış zaten, dikkat edin kendinize çok geçmiş olsun.🙏 Bol bol c vitaminine yüklenecen artık napıcan başka.😄
Tekrar teşekkür ediyorum nezaketiniz için aynen öyle yapacağım merak etmeyin 🙏😍🌸
yaz gribi daha kötü.
birkaç gündür iyileşemedim acı çekiyorum resmen. 🥺
Geçmiş olsun kötü kötü gerçekten 😔
teşekkür ederim.
sana da geçmiş olsun. 🍬
Teşekkürler 🎈🌸
Geçmiş olsun çorbacık 🌸
Yaz daha kötü gibi bilemedim.
Teşekkür ederim poğaçacım 🎈🙏
Çok mu kötüsün?
Yıkılmadım ama ayakta da sayılmam 🤕😁
Ah bee çorbacım 💊💊
Geçer be poğaçacım biz ne gripler gördük ne peçeteler sömürdük bilirsin 🤧😂
Tamam çokta detay verme midem iflas edecek 😃
Sanki kendisinde yok te Allahım 😒😁
Bu sıcakta nasıl becerdiysem bende grip oldum
Geçmiş olsun kardeşim valla zor.. 😐
Gribin her türlüsü can sıkıcı. En kötüsü göz nezlesi. Allah düşmanımın başına versin 😄
Versin yazmışsın vermesine alışmışım versini okuyunca ya ben bu kadar mı hastayım noluyor la sorgulaması yaptırdın ya bana ne diyeyim sana daha ya iyi ki düşman değiliz 😅
Doğru okumuşsun vermesin demem. Düşman varsa ölsün banane
Rakı kardeş yine bir gün merhamet timsaliydi..
Merhamet mazluma olur, yılanlara değil.
Haklısın başkanım ne diyeyim ama sakin relax sıkıntı yok.. 🙏
Sakinim zaten neden gergin muamelesi görüyorum 😄
Potansiyeli bildiğim için olabilir mi 🤷♀️😅
Yanlış biliyorsun o zaman ne zaman gerildim ben 😄
Ne zaman mı 🙄 neyse gülmeyeceğim başıma gelir sonra 😁
Yürü git 😄
Yaz tabiki , yazın ortasında hasta olmak 😯 bende de alerji var toza polene karşı , hapşırık tuttuğu zaman banko 7-8 defa üst üste hapşırırım 😯
Yazın grip olmak daha sıkıcı oluyor. Sıcakların ortasında ne alâka diyesi geliyor insanın.
Yaz gribidir. Hatta kendi kendine şu cümleyi kurarak "ulan bu sıcakta bile hasta oldum" kahrolursun
Ikisinide olmuyorum ama yaz ya hem sıcak hem nefes alinmiyor herkes geziyor sen hastasin
Yaz gribi bence daha sıkıcı.
İkiside çok zor yaa hastalık kıyaslanamaz bence
Ama herkes yaz gribi der genelde
Yaz gribi öldürmez ama süründürür
Katılıyorum
Yaz gribi geçmiş olsun çiçeğim
Teşekkür ederim 🙏💫
Yaz gribi fena
Yaz gribi çekilir dert değil.
Yazın olunan bence.
Yaz gribi
Yaz.
yaz gribi
Hayır gribi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?