Uyandırmaz. Lakin dün yeni tanıdığım arkadaşım sude sürekli diyet yapmaya çalıştığı için depresyon sonucu psikolojik ilaçlar kullanıyordu. Sağlıklı yaşamak güzel olsa da abartıya gerek yok 😊
yemek yemeyi cok severim diyete hic girmedim gerci ihtiyacimda olmadı ama kilolu olsaydim kesinlikle diyet yapmazdim dünyanın en guzel seyi yemek yemek 😂
Diyete odaklanmadan saglikli beslenmek önemli. Bunu hayatin merkezi yaparsak sorun yasamayiz kacamaklar elbet olabilir önemli olan dengelemek ama devamli diyey diyey diye sayiklamak insani depresyona sokar evet