Sağlık Depresyona girince daha çok yiyen taraf misin yoksa yemeyip kilo veren mi? Aselinabakta Takip Et Bilge Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Depresyona girince daha çok yiyen taraf misin yoksa yemeyip kilo veren mi? Depresyona girince daha çok yiyen taraf misin yoksa yemeyip kilo veren mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
SeyyahÖküz1 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Dertlerim üstüme fazla geldiğinde, hayatı yaşamanın anlamsız olduğu düşüncesine kapıldığımda... Sadece vurup kafayı yatıyorum. Ne yemekten içmekten kesiliyorum ne de öküz gibi yemeye içmeye veriyorum kendimi... Sadece yatip uyuyorum 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Depresyonda olduğum için daha çok iştahım olur 0 0 Yorumla
h-ibrahim Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Aslında çok iştahlı biri olsam da modum düştüğünde iştahım anında kesiliyor 0 0 Yorumla
-AEG- Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 90% +1 yıl İştahını kesiliyor karnım açıksa bile hiç bir şey yemiyorum.. 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 48% +1 yıl Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı. Depresyona girmedim. 4 arkadaşı depresyondan çıkardıpım oldu 0 0 Yorumla
Nsnsjwjejwj Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Şu içecek halim olmadığı zamanlar oldu çok üzüldüğümde 1 0 Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Sağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı. İştahım kesilir 0 0 Yorumla