Çevrenizde ssağlıksız beslenenleri görünce uyarıyor musunuz yoksa umursamaz mısınız?

Çevrenizde ssağlıksız beslenenleri görünce uyarıyor musunuz yoksa umursamaz mısınız?

#selamgençlik 🍀🍀
Benim de bazen yanlış yeme tercihlerim olabiliyor arada kimsenin başına ekşimem sadece nadiren hatırlatırım hayatını sağlıksız beslenmelere adayanlar istedikleri tarzı özgürce sürdürürler, sıkıntı yok.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀
güzel
Cevap
21Cevap
Hayvan gibi yiyorsa biraz da samimiyetim varsa uyarırım.
Hayır kimseyi umursamıyorum. herkesin kendi tercihleri
Yok uyarmam ben de sağlıksız besleniyorum akışına bıraktım
Uyaririm konusmadan duramam bu konuda 😂 çünkü sağlıksız beslenene kürekle vurasim geliyor sigara icene de zararlı ne varsa
Aa tek uyaran benmişim ya.. 🙈
Destekliyorum tam tersine. Yesinler yiyebildikleri kadar zaten 50 yaşını geçinde bin türlü hastalık şeker , kolestrol yiyemeyecekler.
yoo arada sağlıksızda beslenmek gerek ki çok severim 😀
:D daha lezzetli geliyor
evet hepsi çok lezzetli 😀
Uyarmam için önce benim sağlıklı beslenmem lazım dkdkdkd
Gerek yok zaten yeterince heyecan yaşıyoruz birde onlarla uğraşmaya değmez
Yoo beni ilgilendirmez isterse asfalt yalasınlar. Gercı ben de pek sağlıklı beslenmıyorum
Umursamıyorum dersem yalan söylemiş olurum zira hiç umursamıyorum.
Sadece bir kere uyarırım sürekli sık boğaz etmem bana ne sonuçta
Herkesin kendi bedeni, kendi sağlığı ve yaşamı. Umursamam ben.
Diyetisyen adayı olarak uyarmiyorum. Parasıyla gelir diyetini yazar yollarız yoksa nasıl para kazanicaz
Herkes kendi beslenmesinden sorumludur bence diyetisyen doktorları değilim sonuç olarak
Anlayana sivrisinek saz anlamayana zurna sksan az. :)
Umurumda bile olmuyor :D
:D
Herkes kendi kararlarını kendi verebilir
o da doğru ama insanın içi rahat etmiyor :D
Hayir tam tersine otlaniorum onlardan 😀
ahhaah
Valla hiç umrumda olmaz kim ne yerse yesin
:D en güzeli
Hiç uyarmıyorum. Çünkü dinlemiyorlar
bence de :D
Bu "uyarmak" gerçekten çok kaba.
Yaşlıları uyarıyorum.
İşim gücüm yok bide onları uyarayım
İnsanların bir tek yemek zevki kaldı karışmam
Bana ne, kim ne b. k yerse yesin
Umursamam, kimseye karışılmıyor bu zamanda
Genelde uyarı alıyorum 😄
Hayır umursamam. Herkesin kendi tercihi.
Ölümlü dünya yesin gitsin ya.. Yok uyarmam
Hayır ben de öyle besleniyorum arada
Artık uyarmiyorum olun diyor um
umursamam sonuçta milletin yediklerine karışamam
Hayır bende sağlıksız besleniyorum :)
Yoo uyarsan fayda etmiyor knk
Sağlıksız beslenmek iyidir
hahaha :d
Kendim de pek sağlıklı beslenemiyorum ki
seni uyarıyorlar mı
uyarmam
Umrunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?