Sosyal fobim olduğunu düşündüğüm için doktora başvurmayı düşündüm aşağıda yazdığımı anlatsam doktor ne der?

Psikiyatriye ilk kez gideceğim çünkü artık insanların içinde bile rahatsız olmaya başladım. bakkala gitmekta dahil işkence gibi geliyor. aşırı çekiniyorum böyle konuşmaya halim kalmıyor, dışarı çıkınca enerjim sömürülüyor ama evdeyken oldukça rahatım, odamda tek başıma elimde telefon çok mutluyum. pandemiden önce de bu derece de değil ama yine insanlardan çekiniyordum fakat 2 yıl boyunca dışarı çıkmayınca daha beter olmuşum. bu sene okula da gittim yepyeni bir ortamdı benim için ve sınıftaki çoğu insanın yüzünü bile bilmiyorum. tek başıma oturup kimse bana soru sormazsa kafamı dahi kaldırmadan dersin bitmesini hatta özellikle teneffüsün bitmesini bekliyordum. devlet hastanesinden psikiyatriye randevu aldım. çoğu yerde ilaç yazıp gönderiyor dinlemiyor bile yazıyordu. doktora bu yukarda yazdığımı anlatsam psikoloğa yönlendirir mi yani ilaçla düzelecek tarzdan değil gibi?

Sosyal fobim olduğunu düşündüğüm için doktora başvurmayı düşündüm aşağıda yazdığımı anlatsam doktor ne der?
Cevapla