
Deneysel tıbba bile razı mı olurdunuz yoksa geri kalan ömrünüzü dilediğiniz gibi mi yaşardınız?

Deneysel tıbba bile razı mı olurdunuz yoksa geri kalan ömrünüzü dilediğiniz gibi mi yaşardınız?
Kendimi bilime feda ederdim deneysel şeyleri denerdim hayat zaten sıkıcı bazen düşünüyorum hiçbir kural yok yine de ne yapmak istersin bir şey bulamıyorum o yüzden hayatta kalıp beni seven benim sevdiğim insanlarla daha fazla vakit geçirmek için uğraşırım
Cevap
9Cevap
Muhtemelen hayatımdan vaz geçerdim
Kafama göre yaşardım. İlk yapacağım şey panigale v4 kiralayıp piste girmek olurdu. Gözüm açık giderim yoksa
Ducati he :)
Aklımı alıyor aklımı 🥺
Deneysel şeylere razı olmam. Hayatımı ise normal geçiririm. Geride bıraktıklarım için bir adım sonrasını hesaplamaktan da kendimi alıkoyamam.👀
hep hayalimdir. Bi gün boyunca fiyatına bakmadan sıçana kadar yiyip içecem.
Uuu istediğim gibi giyinirdim isteidgim kişiyle isteidgim gibi hayatin tadına variirdim
Hemen olmek isterim tek Arzum bu.
Oturup kara kara düşünmek olurdu
Var
Yaşamaya alistim
Şimdi ki gibi değişen pek bür şey olmazdı.
Insanlarin ağzına sıcarak kötülük yaparak herkesi mahvederek soyup cırparak
Nekadar iyi niyetlisin maşallah :)
Karaburuna giderek.
Fena şeyler yapardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?