AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Asıl çocuğu o duruma getirmek vicdansızlık. Ye yavrum , ye çocuğum sonra eeee bu obez oldu. Obez olmadı sen o çocuğu o sekılde yaptın
Elbette değil, küçücük çocuklar ameliyat bile oluyor. Bu ne ki? Diyete girmesi gerekiyorsa girmeli, bu en mantıklısı.
Çocuk insanların olmayınca dışarıdan tombiş tombiş onların hoşuna gidiyor oysa çocukla ailesi yaşıyor. Dolayısıyla kimsenin dediği önemli değil.
Neden vicdansızlık olsun ki ağaç yaşken eyilir bende 12 yaşımda yaptım diyet kendi isteğimle çokta güzel oldu 😄
ya eğer obezite sorunu varsa ve gerekiyorsa vicdansızlık değil aksine çocuğun hayatını düşünmektir bu
Çocuğunun sağlığını düzelttikleri için suçlamak. İlginç. Her daim derim el alem ne der vs düşüncesi yok hükmünde olacak.
Değil. Yeğenim 7 8 yaşında tombalak oldu. Diyete başladı şimdi toparladı fiziği de oturdu. Her gece bir kase yoğurt yiyor iki gözüm :d
Hayır vicdansızlk değil çocuğun sağlık durumu için yapıyorlar
aynen öyle
Kilolu çocuk neden daha iyi olsun? 10 yaşın da doktor diyet dediyse normalin üstünde bi kilo artışı söz konusu demektir. Sağlıklı olması için söylemiştir gayet normal olması gereken bi durum
insanlara akıl sır ermiyor
Çocuğun iyiliği için yaptırılıyor sonuçta vicdansızlıkla alakası yok
Önceden çocuğa hayvan gibi yedirirlerse mecbur yapacak
Millete ne yaa, kilolu devam ederse ilerde ceremesini o çocuk çekecek. Niye karışıyorlar ki
Değildir şişko diye dalga geçilip tramva olması daha kötü
gerekiyorsa 2 yaşındaki çocuğa bile yaptırlır buna da doktor karar verir
Cahil cahil konuşmalar hiç aldırış etmesinler.
Kilo hastalıktır doktor kontrolünde ise onun sağlığı içinse yapcak bişi yok 🙏🤷♀️
Çokmu şişman bir doktora danışsan daha iyi olmazmı
Zaten doktor kontrolü altında diyor okumuyor musun
Oyle anne babaya kurban olurum ben, keske benim ailemde boyle duyarli olsalardı. Cocukken alistim yemeye simdi 20 yasindayim ve 130 kiloyum. Kesinlikle vicdansizlik degil
Merak ettiğim gerçekten senin 10 yaşında kuzeninin olup olmaması?
O çocuğu diyet yapacak hale getiren de o anne baba..
Hayır aksine iyiliğini düşünüyorlar, diyet bir işkence yöntemi değildir
Gelecekteki hastaliklari engellemek ne zamandan beri yargilama'ya geciyor?
Bir çocuğun
diyet yapacak duruma getirilmesi daha büyük bir vicdansızlık örneğidir.
On yasinda bir cocuga yemek yapmaya üşenip fastfood ve abur cubur dayamak vicdansizlik bence
Değil. aç kalmadan normal yemek yemeyi öğrenmeli ilerideki hayatında kilo veremez çok zorlanır
Doğru olanı yapıyor aile milletin ne düşündüğü nin önemi yok
bence olmamalı azar azar yaptırlımasında faydalı olacagını düşünüyorum
diyet yapmayı aç kalmak zannediyorlar ya ondandır
Eğer sağlık için gerekiyorsa tabi ki yaptırılır ne saçma insanlar var
Çocuk aşırı kilolu ise yapılır ne alaka sağlık için mal deynekleri
Çocuğun sağlığı için sonuçta. Obez olmasından iyidir
Nasreddin hocanın eşeğe binme hikayesi var onu bilmiyorsan internette araştır
Diyet olarak adlandırmasinlar artık sağlıklı ve dengeli besleniyoruz diyebilirsiniz
Çocuğun sağlığı için yapılıyorsa neden vicdansızlık olsun ki
Hayır vicdansızlik değil sağlığı için kilo vermesi gerekiyorsa vermelidir
Onun sağlığı için gerekli diyet yapması ilerde şeker hastası ya da obez olmasından iyidir
İlerleyen dönemlerde daha büyük sıkıntı yaşamaması için psikolojik olarak da gayet normal bir şey
ileride şeker hastası mı olsun çocuk iyi yapıyorlar
Görsel deki çocuk gibiyse bence değildir sadece ot yesin
En başta bu duruma meyil verilmemesi gerekiyordu, yani zararlı gıdalardan uzak durulup, sağlıklı beslenmesi sağlanmalıydı.
Bu aşamada ise zararın neresinden dönülürse kardır düşüncesiyle bu durumun iyileştirilmesi gerekiyor.
Doktor ne diyorsa o ;)
Milletin ağzı torba değil ki büzesin. Millet her zaman bir şeyler söyler.
Bende hak veriyorum bende uzun zamandir kilolu hatta 11-12 ay oncesine kadar obez bile sayilirdim 135 kiloydum ve boyumda uzun degildi hayat cok kotuydu sonra kilo vermeye karar verdim ve suanda 85 kgyim ve mutluyum. 😂👍
Bunu diyenlerin yağ tulumu olduğuna o kadar eminim ki bizim ülke tombalaklığı iyi sanıyor galiba kendileri veremediği için
Elaleme neden söylüyorsunuzki canınızın istediğini yapın iş işten grçtikten sonra duyan duysun 😂😂
Kilosu varsa diyet yapabilir yetişkinler nasıl diyet yapıyorsa çocuklarda yapabilir 10 yaşından küçük çocuklarda diyet yapıyor 4-5 yaşlarında olmasına rağmen diyet yapan çocuklar var sağlık açısından normal bir durum neyini eleştiriyorlar?
İleride obezite gibi bir problem meydana gelir. Erken önlem almak vicdansızlık değil, geleceğini kontrol altına almak ve daha sağlıklı bir yaşam düzeni oluşturmaktır. Dünyamızın bir diğer problemi ise obezitedir.
Sağlık için maalesef aslında sağlıklı beslenmeyi hayat tarzı haline getirmemiz lazim sussun diye abur cubur verdikleri icin böyle oluyor
Aksine çok güzel bir şey , diyet yapmak hiç yememek değildir ki aksine sağlıklı beslenmektir zararlı yiyeceklerden uzak durmaktır çok doğru bir şey yapmış Doktoru, insnalar cahil aldırış etmeyin
Kesinlikle çok iyi yapıyolar ağaç yaşken eğilir. Büyümesini bekleseler daha zor olucak vermesi
kesinlikle öyle
Ne demek vicdansızlık asıl diyet yaptırmamak vicdansızlık olur sağlık söz konusu.
ay ağzına sağlık ya
Tabiki yaptırılır bu dış görünüşü için değil saglıgı için sonuçta sağlığı tehlikede olmasa 300 kilo bile olsa annesi babası için hiç fark etmez
İnsanımız çok cahil dış görünüş için bakıyorlar diyete ama her zaman sağlık için ideal kilonda olmalisin
Vicdansızlık değil. Aksine onun sağlığı ve iyiliği için
Iyiligi icin ama cocuk bu tabi zor biz bile dayanamiyoruz
O cocugun ilerde hem saglik acisindan hem ozguven ve manevi acidan daha buyuk sirunlar yasamamasi icin 10 yasinda diyet yaptirmak vicdansizlik degil dusuncedit
Yani vucudumuzu normale getirmesek asil bu vicdansizlik olur. Ya o cocuk biraz buyup kendi vucudunu begenmediginde her sey daha kotu olur en iyisi yolun basinda isi baslamak
O zaman çocuk şeker hastası, kalp damar tıkanıklığı olsun bakalım o zaman ne diyecekler
Vicdansizlik değil onun iyiliği sağlığı için yapılan bir şey
Sagligi icin yaptiriyorlar napsin büyüyünce agir yasamlara mi katilsin
İleri yaşlarda sağlık problemleri yaşamaması icin şimdiden önlem alınması çok güzel