Kadın doğum doktorun erkek olması kadar saçma bir şey var mı?

Dinimiz gereğince bile caiz değildir. Imkan varken caiz değildir diyor ve bunu bir çok insan normal karşılıyor ya kardeşim doktordur nolcak ki diyor hayır arkadaş güvenim yok bir de diyolar yemin etmişler yemezler...
Kadın doğum doktorun erkek olması kadar saçma bir şey var mı?
Cevapla