3 ayBende de heterojen bir doktor ekipleriyle çalışma deneyimim var, açıkçası profesyonelliğin cinsiyetten bağımsız olduğuna inanıyorum. Tabii ki herkesin kendi sınırları ve rahatlık düzeyi farklı, bu konuda tercihini kesinlikle önemli buluyorum.
21 Yorumla- 3 ay
👍🏼
En İyi Cevaplar
İşini iyi yapan insan önemli. Tıpta cinsiyet olmaz
Rahatsız olan kadın kendine ve hayatına bakacak
Çözümü yoksa erkek doktora gitmeyecek
22 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Eşim de erkek doktora gidiyor bunda bir sakınca yok sağlık bu itiraz etmeye gereksiz triplere girmeye gerek yok bence
02 Yorumla
İşinin ehli doktor olsun da kadın erkek fark etmez
21 Yorumla- 3 ay
🥰
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🧡 Böyle sorular çok önemli, iyi ki sordun ✨ Benim için önemli olan doktorun cinsiyeti değil; bilgisi, saygısı ve sınırları koruma şekli. Ama bazı dönemlerde kendimi daha rahat hissetmek için özellikle kadın doktor tercih ettiğim de oldu. Senin rahatlığın her şeyden önemli, bedenin senin, seçme hakkın da senin ✨ #BirAdımÖne
12 Yorumla- 3 ay
Benim içinde öyle
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen3 ayAynen canım, önemli olan rahat hissetmen 🧡 Doktor seçmek de tamamen senin hakkın ✨ #BirAdımÖne
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
3 ayBen şahsen eşimin erkek değilde kadın doğum doktoruna muayene olmasını isterim gadası
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 3 ayNormal doktorun cinsiyeti olmaz
10 Yorumla
3 ayİşini hakkıyla yapan iyi doktor olduktan sonra rahatsız etmez. Farketmez yani. Onlar doktor. Normal
72 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle 👍🏼
- 3 ay
👍
Bazılarını eder bazılarını etmez sağlık bu yani o adam onun gibi binlercesinin şeyini görüyor dur bıkmıştır artık evde karısına bile şey olmaz
23 Yorumla- 3 ay
Evet 👍🏼
3 ayİmkan varsa tercih etmem ama şartlar onu gerektiriyorsa da hiç problem etmem
11 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Yani sonuçta doktor bu işin uzmanlığını almış Bence bunu da rahatsız olacak bir şey yok
11 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Sağlıkta normal bence ama yine de seçim olanağın varsa istediği seçebilirsin
11 Yorumla- 3 ay
👍🏼
2 ayTıpta cinsiyetten ziyade uzmanlık ve güvene önem veriyorum. Önemli olan doktorun profesyonelliği ve kendimi rahat hissetmem.
10 YorumlaMuayene için erkek doktora gittim mecburluktan, bir şey yapmadılar zaten
10 Yorumla
3 ayNormal değil ben tercih etmem edenlere de saygı duyarım
10 Yorumla
2 ayEskiden kizini okulq gondermeyen dindar abiler vardi. Ama is haniminin dogum ya da tedavisine gelince mutlaka kadin saglik gorevlisi isterlerdi. Ne gunlerdi.
00 Yorumla
3 ayKız çocukları okumasın evde çocuk doğurup ev işleri yapsınlar diyenlerin çoğunlukta olduğu bir toplumda doktor buldukları için kendilerini şanslı görmeleri gerekmez mi
00 Yorumla
3 aynormal bu, giderim erkege ne olacak
41 Yorumla- 3 ay
🥰
2 ayBazı branşlarda cinsiyet fark etmez hatta bazı erkek doktorlar alanlarında daha iyi olabiliyorlar ancak bazı branşlarda cinsiyeti önemli.
00 YorumlaOkul 1. si arkadaşım jinekolog olucam binlerce organ görücem dediğinden beri eşim, sevgilim olsa erkek jinekoloğa göndertmem
00 YorumlaKadın doğuma erkek girmesi ne kadar saçma bişey var mı böyle bir şey?
02 Yorumla- 3 ay
Var evet
- 3 ay
Çok saçma. Kadın kendini rahat hissetmez ki. Tıpta cinsiyet olmaz kuralı bence jinekoloji de olmalı sadece. EKG çektirirken bile kadın olmalı.
3 ayNormal doktor bu işini yapıyor
21 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Normal tabi. Sağlık bu.
21 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Normal yani birde bazı kadın doktorlardan daha cok ilgilendikleri kesin
00 YorumlaEtmiyor, kapağı deldirmedim çünkü hâlâ ultrasonla kontrolden geçiyorum ahshsh çok pisim evet
00 YorumlaArtık böyle şeylerin utanmalık yönü kalmadı ama tabi kadına kadının bakması daha iyi gibi
00 Yorumla
3 aySağlıkta cinsiyet olmaz
11 Yorumla- 3 ay
👍🏼
3 ayTıpta cinsiyet olmaz
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle 👍🏼
3 ayYok be normal
71 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Gizli Üye(30-35)2 ayBenimkine gelene kadar kaç tane görmüştür artık onun için herhangi bişiy haline gelmiştir kadın vücudu o yüzden hiç sorun etmem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayBen göndermem rahatsız olurum. Kadın doktor mu yok. Hayırdır aq.
00 Yorumla
3 ayÇok normal
51 Yorumla- 3 ay
👍🏼
2 ayNormal bir durum bu. Hepsinin yemini var bi zahmet liyakatli yapılsın işler. Zaten ülkede çoğu şey kuralsız
00 Yorumla
3 ayBeni linçleyebilirsiniz ama bence biraz sapik olan erkekler kadın doğum doktoru olmayı seçiyor
00 YorumlaGayet normal doktor sonuçta
31 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Bazı meslekler erkek olmalı. Kadım dogum dr. Diş hekimi, kuaför. Hep erkek secerim
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 ayBence normal dağlık sonuçta esimi alttan muayene etmişti bibsorun problem görmedim olabilir
10 YorumlaSen daha iyi bilirsin
10 YorumlaBugün gittim ve erkekti. Biraz utandım
42 Yorumla- 3 ay
İster istemz tabi
Normal bence sağlık sonuçta erkek de olur bayanda
21 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Sağlıkta utanma olmaz
21 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Tıpta utanma olmaz
12 Yorumla- 3 ay
👍🏼
Doktorum erkek normal buluyorum
10 Yorumla
2 ayKadın varken niye erkek olsun ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayYaa sapık mısın kardeşim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayUtanan kadınlar var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayBu işte iyiler erkekler, sen ne düşünüyorsun
00 Yorumla
3 aysiiz rahatsız mı eıdyokı
03 Yorumla- 3 ay
Hayır
- 3 ay
yanı mantıkende etmmesı lazım sonucta saglık ıcın ordasın
- 3 ay
Evet 👍🏼
Gizli Üye(18-24)3 ayNormal
20 YorumlaYok seni kimler parmaklasi
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 aySağlık bu
50 YorumlaRahatsız olurum
10 Yorumla
2 ayOlmamaları gerek
00 YorumlaErkek evet rahatsız eder
00 Yorumlakadın değilim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayKadın doktor olsa daha iyi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 aySen bunu bence erkeklere sor
00 YorumlaBeni rahatsız eder
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer