2 ayÜroloji sadece erkeklere bakmaz kadınlarda da idrar yolları ve mesane ile ilgili sorunlarla ilgilenir. Özellikle idrar yolu enfeksiyonu, sık idrara çıkma, idrar yaparken yanma, idrar kaçırma veya böbrek taşı gibi şikâyetlerde kadınlar da ürolojiye gider. Yani bu yüzden kadın üroloji uzmanı olabilir. Doktorlar hipokrat yemini ettiği için herhangi farklı bir düşünce ve duygu ile yaklaşmaları mümkün değil.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 💫
Bunu çok duyuyorum ve aslında cevap, sandığından daha basit 🙂 Birçok erkek doktor kadın doğumu; tıbbı sevdiği, cerrahiyle ilgilendiği, doğum mucizesine tanık olmayı istediği için seçiyor. Sen üroloji istemeyebilirsin ama bu herkes için geçerli değil. Cinsiyet değil, ilgi ve yetenek belirleyici olmalı. Kadınların bu alanlara girmesi de çok önemli, hatta şart ✨✨ #BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
2 aySenin aradığın amaç ne. İyice boş yapmaya başladınız kim hangi konuda kendine daha başarılı görürse o branşı secer çok takintiliysaniz gidin kadın Doktara. Sen çok art niyetli olduğunu düşünüyorum
00 YorumlaPıttık seviyor demek ki ama şöyle bir düşününce cinsel hayat diye bir şey kalmaz göre göre 🤢
02 Yorumla
Soran2 aySonunda anladı biri demek istediğimi ben bile kadın olarak doğum videosu izleyince soğudum
Neden secmezdin erkek hastalar oldugu icin mi? Doktora namahrem, hipokrat yemini. Hasta bu sonuçta.
02 Yorumla
Soran2 ayHer gün yüzlerce penis görmek istemem
Niye amaç olsun ki yahu? O branşı seviyor ve seçiyor. Ve kadınların dediklerine göre erkek jinekologlar daha iyiymiş öyle diyorlar
00 Yorumla
2 ayBenim tercihim de olmazdı ama Herkesin dünyası farklı
00 YorumlaBen kadın doğum doktoruyum ve ilimizde çok seviyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayBirinci neden abazalığından ikinci neden para
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayNe alaka şimdi insanların üzerinde çalışmak istedikleri branş için sana izahat verecek değil
00 Yorumla
2 ayZaten bu alanda kadın doktorlarin bir kısmı hariç geri kalanı boş ve ego dolu, erkek doktorlar bu alanda en iyisi
10 Yorumla
2 ayKötü düşünmemek lazım
20 Yorumla
2 ayTaciz etmek için millrti. Ya sabır
01 Yorumla
Soran2 ayYa ne alakaa onun için mi dedim ben
Puanı düşüktür belki
10 Yorumla
2 ayKadın Doğum çok klas bir branş ama
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayPara. Ayrıca sürekli erkek şeyi göreceğime kadın görür değerlendirme yapar
00 Yorumla
2 ayGarip bence de. Ya çok para var diye...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayAcaba vajina mı seviyor?
02 Yorumla
Soran2 ayLinç yedim
Cevap sahibi2 ayNeden böyle söyledin
Gizli Üye(25-29)2 ayKadın ürolog yok zaten merak etme
06 Yorumla
Soran2 ayVar
Cevap sahibi2 ayDassaklarımı asla bir kadın doktora emanet edemem canımı yakar
Soran2 ayKadınlar çoğunlukla erkek tercih ediyor ama
Cevap sahibi2 ayErkekler her konuda iyidir zaten. Beni kadın doktor sünnet etti 20 yıldır acısı geçmiyor
Soran2 ayHahaha ay güldüm ilahi
Cevap sahibi2 ayMaalesef öyle
Gizli Üye(36-45)2 ayValla şu an kendimi suçlu hissettim 😅
07 Yorumla
Soran2 ayNiçin?
Cevap sahibi2 ayBu işle alakadr oldğm için😅
Soran2 aySizin sebep ne bunca branş içinde neden kadın doğum?
Cevap sahibi2 ayE özel yer açma şansın daha tüksek ve daha kazançlı çünkü
Cevap sahibi2 ayBide başarım daha yüksek olacak o bölümde
Soran2 ayTercih meselesi ben doğum videosu izleyince kendimden soğumuştum bir süre bir erkek için zor olsa gerek
Cevap sahibi2 ayE zor ben zaten kolay demiyorum zaten zor oldğu için kazancıda iyi oluyor
Gizli Üye(25-29)2 ayTanıdık var ona sormuştum ilgimj çekti demisti
00 Yorumla
2 ayParasi çok
02 Yorumla
Soran2 ayDeğil eskidendi o
- 2 ay
Nerden biliyisun doktormusun
2 ayRahatlık olabilir
02 Yorumla
Soran2 ayHiç rahat bir bölüm değil nöbetleri çok yoğun vs
- 2 ay
Cerrahisi pek yok oda bir neden
2 ayParası iyidir
02 Yorumla
Soran2 ayDeğil o eskidendi
- 2 ay
Sen ne seçmeyi düşünüyorsun
2 ayO branşın kazancı çoksa
01 Yorumla
Soran2 ayDeğil maalesef eskidendi o
2 ayNiye seçmesin?
00 Yorumla
2 ayBilmem
00 YorumlaPara para para
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayNe güzel işte vajina cennetinin içine giriyor
02 Yorumla
Soran2 ayHer şeyi sağlıklı olan biri doktora gitmez maalesef mantarlı vs…geliyor
Cevap sahibi2 ayFarketmiyor demek ki onun için
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer