Arkadaşlar kafa yi yiycem ya, Boyum 1.62 kilom 52 tartıldım gittim eczanede tartıldım 52, kiloyum ama şişko gösteriyorum bacaklarım kalınlaşti bir den deliricem baksanıza su vücuda buna ,52 kilo der misiniz? Bu zamana kadar 48,47, kilo da kaldım hep en fazla kilom bu
1.62 boyunda 52 kilo biri neden bu kadar şişman gösterir?
Uzman olarak yorum yapmak isterim 3 fenotip vardır ektomorf mezomorf endomorf Siz endomorf vücut tipine sahipsiniz kalın kemik kolay kilo alabilen yaglı bir vücut bel direk düz kalçayla birleşiyor sporla bunu düzeltme şansınız mümkün bacaklarınız kalın olmazı iyi eger alt bacagınız inceyse üst bacagınızdan daha estetik görünür ayak bileginizin çapı 18 cm den altta ise sizin potansiyeliniz çok yüksek üstüne gitmeniz gerek Son bişey bu arada elleriniz muazzam güzel 🙏
Kemikleriniz arıyorsa muhtmelen K2 sksikliginiz var bir kan testine girip degwrlerinize bakılıp ona göre protokol uygulanması gerek d vitamini ve k2 kullanıp kemik ve vücut agrılaeınız için de magnezyum ekligi oldugu bariz belli
Dahiliye gidin doktora tam kan vermek istiyorum troidlerime bakıtmak istiyorum sürekli heryerim agrıyor diyin bakarlar onlar doktor degwrlerinize bakıp size anlatır sonrasında eger başka bişey olursa testinize bende bakarım bersber yorumları ama eczNe ilacı almamanızı öneririm internetten sipariş verin dogal olanı saglıklı olanı
4 kilo fazlam var bir de şişkinlik var adet olucam sanırım ama gayet çiti pıtı ince duruyorum normal de bu aralar fazla gösteriyorum yemek bile yemiyorum ama öyle
Tamam en zayıf olan sendin. Tamam anladık. Spor yapsan vücudun çok güzel olabilir. Belin kalın gibi, onun dışında iyi, belki 52 sanmamamın sebebi budur.
Etli dediğim kısım bikini bölgen ve bence gayet iyi. Bel bölgende ben fazlalık göremiyorum, tam benim ağız tadıma zevkime uygun giyimin de vücudun da. Bir tek şey var düzeltmeni isterim bu fotolarda o kadar
Ya basenlerimi, kalın bacaklarimi görmüyor musun? 52 kilo biri nasıl böyle olur boya göre de az kilo ama iriyim başkaları istediği kadar övsun su an için fizigimi begenmiyorum
yağların orada toplanıyor olabilir diyetisyene falan gidip sorabilirsin. fiziğini buraya ilgi için sergileyip abazalar övünce sadece objeleştirilmiş oluyorsun onu da demek istedim.