Merhaba..Bir sağlık çalışanı olup kendimi #kizlarsoruyor un sağlıktan sorumlu üyesi görüp, hissetmemden mütevellit bu önemli günü soruyla sizlere hatırlatmak istedim..
14 Haziran, ABO kan grubu sistemini bulan Nobel ödülü sahibi bilim insanı Karl Landsteiner’ın doğum günü olması sebebiyle her yıl tüm dünyada “dünya gönüllü kan bağışçıları günü” olarak kullanmaktadır..
Peki sen şu zamana kadar kaç kere kan bağışında bulundun?
Kan verme konusunda ben de kendime kızıyorum. İğne fobim var, hemen bayılıyorum. Oysaki çok sağlıklı bir olay, özellikle erkeklerin vermesi şart ama işte sadece sözde kalıyor...
Ama bir bu korkuyu yenip düzenli bir şekilde kan bağışladım inşallah.
Düzenli olarak Türk Kızılay'ına kan bağışında da bulunurum."3 kişiye hayat, doğaya ise bir fidan armağan ettiniz. İyi ki varsın kan dostum" Kızılay'ın kan bağışçısına mesajı.