Atarax kaygi icin içiyorum ama kaç ölçek içmeyelim anlamadim yardim?

Arkadaşları 2 gün önce Atarax 200mg şurupa başladım ve ilk gün gece e saba 1 ölçek sonra dün gece 2 ölçek ve sabah da 1 ölçek aldım ama reçeteye kaygi için kullanlar söyle içmeli diyor; Anksiyete (Kaygı) bozuklukları belirtilerinin tedavisinde: Genel doz: 50mg/gün (Günde 2 kez 6.25 ml (1 tam ölçek + 1 çeyrek ölçek) ve 1 kez 12.5 ml (2 tam ölçek + 1 yarım ölçek) alınız) bunu anlamadım arkadaşlar birisi lütfen yardımcı olsun ben şimdi bu gece 2 ölçek mi içeyim bir de üstüne yarım ölçek mi anlamadım ya yanlış içmek istemiyorum vücuduma zarar verir mi
Atarax kaygi icin içiyorum ama kaç ölçek içmeyelim anlamadim yardim?
Cevapla