• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Üçüz çocuklarım olacak ama benim maddi durumum yok ne olur yardim?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Suanki isimden 1.5 alıyorum bu maaşla ben 3 çocuğa nasıl bakarim
Üçüz çocuklarım olacak ama benim maddi durumum yok ne olur yardim?
Cevapla
Maaş Soruları Çocuk Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • eyetoeye
    eyetoeye Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 61%
    +1 yıl

    Herkes rızkını verir vs demiş. bir bilgi veren yok.
    Allah sağlık sıhhat ver. Canı veren Allah, ekmeği de verir.
    Ayrıca yardım da alabilirsiniz. Böyle bir hakkınız var.
    1. İlçede yaşıyorsanız belediyenize ve kaymakamlığa müracaat edin.
    2. İlde yaşıyorsanız valiliğin yardım imkanları vardır sorun soruşturun.
    3. Bebeklere giyim kuşam olarak birşeyler almayın. Komşudan akrabadan gelir.
    4. Eşinizin imkanı olursa evden de yürütülebilen çağrı merkezi işleri var. Ben öğrenciyken Turkcell için evden yapıyordum. Sistemi ana merkezden bilgisayarımın hattına kurmuşlardı. Günlük müsait oldukça bağlanıyordum. Ortalama 700 900 geliyordu.
    5. Şimdiden gördüğünüz indirimlerden bebek bezi almaya başlayın. Gelen de olur ama ilk zamanlar saat başı boşaltım yapar bebekler.
    6. Bir şekilde kenara bir miktar nakit atın öyle böyle bunu yapın yaparsın. Doğum günlerinde illa gerekiyor bir şeyler çıkıyor.
    Allah sabır kolaylık versin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten o bez isi tamam 3 4 ay yetecek kadar aldım. Yardim içinse Doğduklarında Kaymakam lığa giderim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • AzadDuru
    AzadDuru Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 50%
    +1 yıl

    Zor sorumluluğu çok ama sahip olduğun şey müthiş tadınıda çıkar. 3 üzü veren Rabbim rızkınıda verir onu merak etmede çok güzel ya genç yaşta ayy :))) inşallah eşin bir avazda kurtulur sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebişleri hayırlı evlat olurlar inşallah :)))

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle ya :) Allah razı olsun :), Daha 22 yaşındayım esimde 20 ysnda bu yasta 3 uz babası olmak varmış kaderde :)

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Rabbim yardımcınız olsun ama çok güzel birşey okurken bile insan gülümsüyor :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah razi olsun ya daha doğmadan heyecan basar :)

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Tatlı heyecanlar :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya isim kavgası her gün o bir yandan :)

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Eleyin isimleri son kalanlardan kura çekin bende öyle yapmışlar :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)) Yok isimler hazır da ikinci isim koyalım der hepsine ben yok derim :) Yekta , Talha , Burak İsimleri :)

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Güzellermiş :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağlıklı dogsunlarda tek temennim bu :)

      Yorumla
    • AzadDuru
      AzadDuru
      +1 yıl

      Amin amin tabi en önemlisi o :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İsim felan muhim degil :)

      Yorumla
  • FrankM
    FrankM Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Allah analı babalı büyütsün, merada doğan her kuzu için ovada bir tutuma ot büyürmüş, Allah nasipleriyle birlikte verir, her insan rızkı ile doğar derler Allah'ın izni ile altından kalkarsın :) Hayırlı olsun, bebek berekettir, eve bereket getirir :D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin kardeşim Sagolasin :))

      Yorumla
    • FrankM
      FrankM
      +1 yıl

      Ne demek, her şey sizin için iyi olur inşallah :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Rızık Allahtan gelir çok bunaltma kendini. Bak 1 seneye kadar maaşımı az eksik alsam geçinemiyorsum. 4 ay önce çocuğum oldu ve 5 aydır maaş almıyorum nasıl oluyor bilmiyorum ama bir şekilde geçiniyorum.

    18
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah razi olsun kardeşim Allah rızkını verir demi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şüpen olmasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah abi ya 22 ysnda 3 çocuk :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      korkma kardeşim ya kısır olsaydın daha mı iyiydi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen abi orası öyle valla Atacak halim yok Bakacağım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bide iyi tarafından düşün büyüdüklerinde sana sahip çıkacak 3 tane aslan parçası olacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      6 aylık şu an 3 ude erkekmis

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ooo daha da sırtın yere gelmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      abi kendilerini kurtarsinlar büyüyünce işlerini alsinlarda ellerine ben bisey istemem :)

      Yorumla
    • Gündoğdu001
      Gündoğdu001
      +1 yıl

      cok güzel düşünmüşsünüz. helal olsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani her baba boyle düşünür herhalde :)

      @Gündoğdu001

      Yorumla
    • Gündoğdu001
      Gündoğdu001
      +1 yıl

      sitede cok saygısız insanlar var bazen sipheye düşebiliyor insan:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onların Kendi Ahlâksızlıkları :)

      @Gündoğdu001

      Yorumla
    • Gündoğdu001
      Gündoğdu001
      +1 yıl

      evet:)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

36

Cevap

  • samyelii
    samyelii Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 30%
    +1 yıl

    O cocugu veriyorsa Allah rizklarini da hazirlamistir cocuk olacak die uzulur mu insan ya annem beni bulmak icin 15 yil beklemis kadin cok haklims annem hep der millete Allah verir millet çocuktan bikar istemez cok isteyene de germez yollara baktirir der Allah ıslah etsin sizin gibileri

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben istemiyorum demedim bacım Nasıl bakacağım dedim Evlat istenmezmi?

      Yorumla
  • fundamelek
    fundamelek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 49%
    +1 yıl

    hayret bıseysın hıcmı arastırmıyosun devlet destek kart verıyo buda cocuk kıyafetınden bebek bezıne kadr hersey alabılıyosun ıstersen yıcek al farketmıyo beledıyeye basvur ayrıcaa 3 cocuk doguranlarada sanırsam extra ek para verıyolar bosuna 3 cocuk demıyolar

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakıyorum

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      unutma cocuk bereketı ve rızkıyla gelır bosuna dert edıpte esınıde uzme Rabbım saglıklı omurler versın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagolasin ya Eşime belli etmem

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      amin sen bu destek kart olayını arastırmayı unutma ve ısrar et herkese verılıyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yarin gideceğim konuşmaya bakalim rahatlatır demi yardim

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      form dolduruyosun once sonra onlar senı arıyolar yaa mıllet asgarı ucretle gecınıyo kafaya takma bu kadar cocuklarınınla guzel vakıt gecrcegn zamanı dusun bosa velvele yapıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah öyledir ya :)) 3 ude erkek

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      Rabbımın hıkmetı ıstee ınsallah banada nasıp eder :) Rabbım saglıklı mutlu bı omur versın ınsallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah :) Bide benim yaşım daha hazır değil baba olmaya 22 yasndaym daha :)

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      enemmm :))) sımdı anlasldıı velveleye vermenın sebebı daha ben buyumedım dıyosun ama bak emın ol onlarla buyumenn cok avantajı var cok sanslısın bıyandanda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen iste daha ben çocuk denecek yastayim :) Gecim yukunu hic bu kadar hissemistim :) aynen ya onlarla büyümenin keyfini bir an önce yasamak istiyorum ya :)

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      heee ıste boyleee keyfını bosa kacırmann anlamı ne aksama esınıde al dısarda yemek yıyın unut gecım derdını ne guzel hayatın var keyfıne bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oda uzulmemeye çalışır benim durumama ama vallahi üzülür ya :(

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      uzme kızı bıde hamıle aaa cocgunz olcak dıye o cok mutludur hem aılelerde destek cıkar takı takan olur kıyafet bez alan olur besık hedıye gelır oyle korkcagn bse yok bebekken senn derdın 6 sene sonra ehh ozamna kadarda Allah kerım elınızı sıkı tutarsnz sen devlet destegını ıhmal etme yınede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim Ailem yok maalesef eşimin ailesi de pek yankili değil ama Allah Yardım eder :) aynen çok mutlu ya onlara hırka felan orur her gün

      Yorumla
    • fundamelek
      fundamelek
      +1 yıl

      ne guzell sen arkan yok dıye tedırgın oldun anladgm kadarıyla ama olsun ustesınden gelmcgn hıc bse yokk aslan gbı 3 oglun var senn babasıı gururlan yahu boyle seylerede takılma bıdaha :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vallahi yapacak bir şey yok Allahın İzniyle Buyutecegim Ama artik bitti çocuk devri fazlasını kaldıramam :)

      Yorumla
  • knowinggirl
    knowinggirl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    ayy canım ya Allah bağışlasın. Baba oluyorum l*n ben diye sevinceğine düşündüğün şeylere bak. bebeği veren Allah rızkınıda verir. Allah veriyorsa bir bildiği vardır. sen sıkma o güzel canını kardeşim. hem bebek rızkıyla, kısmetiyle gelir. bizimde durumumuz öyle çok iyi değil ama benimde bir kardeşim olmuştu yıllar sonra. o zaman aklımızda hiç yoktu babam sıfır araba aldı. evi yaptırdık tamamen. diyorumya bebek bol bol kısmetiyle geliyor :))

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ooo ozaman ben daha sansliyim :)

      Yorumla
    • knowinggirl
      knowinggirl
      +1 yıl

      aynen bak öyle düşün :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vallahi içimi rahatlattin ya :)

      Yorumla
    • knowinggirl
      knowinggirl
      +1 yıl

      ne mutlu bana o zaman ya. sevindim valla :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vallahi Allah razi olsun :)

      Yorumla
    • knowinggirl
      knowinggirl
      +1 yıl

      Amin canım hepimizden :) yengeye selamlar ;) kuzucuklar doğunca benim yerimede öp :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aleykum selam :) evde değil annesigilde :) insallah nasip olur öpmek :)

      Yorumla
  • turunç8
    turunç8 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Bakamayacağınız çocuğu neden yaparsınız ya? Çocuk esirgeme kurumları sizin gibiler yüzünden tıklım tıklım. Bir de seçersiniz istemediğinizi bırakırsınız oralara! Yazık. Gerekirse sen iki işe gidersin karın da çalışsın, o çocuklar allahın emaneti size.

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onlara bakmak benim görevim benim tek korkum maasimin düzensiz olmasi

      Yorumla
    • jelyboon
      jelyboon
      +1 yıl

      Bence burada haksizsin belki onlar tek cocuk istedi tek çocuğa bakabilir ama sansina 3uz olmus boyle dusunmesi normal tabiki insan cekinebilir. Aldirmaktan bahsetmemis ki

      Yorumla
    • knowinggirl
      knowinggirl
      +1 yıl

      söylediğin şey saçmalık.3 bebek onun tercihi değil belli ki. tek bir bebeğin bakımıyla 3 tanenin ki aynı olmuyor. demmkki tek bebeğe bakabileceklerdi. ama bebeği veren Allah onlar ne yapsın

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      bak kardeşim, ben bir yılımı çocuk esirgeme yuvasında geçirdim. Kadın korunmayı bilmiyor ya da allah verdi napalım diyor bakamadığı çocuğunu yuvalara bırakıyor. O çocukların halini de bir görsen. Yüzlercesi var böyle. Çocuk bir tane de olsa 10 tane de olsa büyük sorumluluk bunu göze alarak bu kararı almak gerekiyor. İster katıl, ister katılma.

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      @jelyboon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @jelyboon çok doğru soyledin biz bir tane isterdik ona rahatlıkla bakardim aka Rabbim boyle uygun gördü

      Yorumla
    • pyrztnsu
      pyrztnsu
      +1 yıl

      Yanlış düşünüyorsunuz.. SHÇEK'te çalışmış olabilirsiniz ama bu birseyi değiştirmez. Sonuçta burada yaşanılan olay tamamen Allah vergisi nerden bilebilirdi ki üçüz olacağını.. Siz aldırmayın kimseye dünya'ya gelen her bebek rıskıyla gelirmiş.. Allah yardımcınız olacaktır. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen benim elimde değildi 3 uz olması :)

      @pyrztnsu

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      Ben çalışmadım, para için gitmedim SHÇEK'e. Gönüllü olarak ailesinden yara alan çocuklara destek için gittim. Bu durumu da çok fazla gördüm. Bu bir türkiye gerçeği, bilseniz de bilmeseniz de. Ve diyrum ki bir şekilde bakailmeli çocuğa, eşi de taşın altına elini soksun zor bir durum ve umarım bunun cezasını o çocuklar çekmez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin inşallah

      Yorumla
    • pyrztnsu
      pyrztnsu
      +1 yıl

      Sosyal hizmetler okuyorum sizin bahsettiginiz durumu biliyorum.. Ama burada üçüz çocuğum olacak ve ben bakmıcam gibi bir durum söz konusu değil ve siz direk çıkışmışsınız mevzu bu.. Bir baba olarak sadece durumum yetmez diye endişeleniyor anladığım kadarıyla.. Neyse Allah yardımcısı olsun..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen çok doğru sağ olun

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      @pyrztnsu haklılık payın olabilir, hassas olduğum bir konu olduğu için sert tepki vermiş olmam normal, ama ben duadan öte gerçekçi yollar bulmalarından yanayım. Umarım anlatabilmişimdir.

      Yorumla
    • pyrztnsu
      pyrztnsu
      +1 yıl

      Haklı olduğuma eminim.. Sizinde endişenizi anlıyorum çünkü nice duyarsız insanlar var.. Tabi ki çare uretmeli bir insan, ama bu beyefendinin öyle bırakıp gitmek gibi bir amacı olsaydı burada paylaşıp fikir almazdı bu da bir gerçek.. Bu konuda hepimiz hassasiz çünkü hiçbir çocuğun yalnizliga terk edilmesi doğru bir davranıs değil. Burada sizi suclamiyorum beni yanlis anlamayin.. Sadece onyargili davrandiginizi dile getirmek istedim. Sonuçta her insan bir değil, değil mi?

      Yorumla
  • mutluolsakya
    mutluolsakya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 53%
    +1 yıl

    Üçüz bebek vay be tam hayalimde ki gibi bende hamileyim ama bir tane birde düşük tehlikem var rabbim rızkını verir ne mutlu sana sukret ki artsin üzerindeki nimetler

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah düşük olmadan sağlıklı doğar Rabbimin vardır bir bildiği

      Yorumla
    • mutluolsakya
      mutluolsakya
      +1 yıl

      Tevekkul etmek gerek

      Yorumla
  • tatlıseeyy
    tatlıseeyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Her bebek rızıkı ile gelir sıkma canını hem bak Allah bazılarına bir tane nasip etmezken sana 3 tane vermiş var mı dahası Allah bağışlasın inşallah hayırlısı olur :)

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin ya :)

      Yorumla
    • tatlıseeyy
      tatlıseeyy
      +1 yıl

      Cinsiyetleri belli mi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen 3 ude erkek :)

      Yorumla
    • tatlıseeyy
      tatlıseeyy
      +1 yıl

      Adlarını dusundun mu yakısıklıların :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen coktann :) Talha - Burak - Yekta :)

      Yorumla
    • tatlıseeyy
      tatlıseeyy
      +1 yıl

      Allah bağışlasın canım ya :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin inşallah :)

      Yorumla
  • Sorucan35
    Sorucan35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Türkiye'de 4 kişilik bir ailenin sadece GIDA gideri 3500 küsür lira idi. Allah yardımcın olsun rızık Allah'tan gelir ummadığın bir anda karşına bir iş çıkar ve asla bu iş küçük çaplı deyip boş verme aza kanaat etmiyen çoğu bulamıyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen kardeşim ek ise gideceğim

      Yorumla
    • Sorucan35
      Sorucan35
      +1 yıl

      Rabbim yar ve yardımcın olsun.

      Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Gecim sikintisi yuzunden cocuklarinizdan vazgecmeyinn hayirliiii olsunn... cok sevindimmmmmm Allah ki her kisi icin ayri bir yagmur tanesi ayri bir bugday cikartiyorken yarattigi uc minik yavrunun riziklarini da cikarir... merak etme sen

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah Sagolun vazgecilirmi hic :)

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      Vazgecilmez Allah saglik huzur versiin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah razı olsun :)

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      Amiin herkesten inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Whisper96
    Whisper96 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Of bende cok isterim keske ucuzum olsa gecemi gunduzume katar calisirim evlatlarim icin Allah bana sa nasip eder insAllah ve Allah rizkini verir icini ferah tur Allah anali babali buyutsun cok imrendim:))) kizmi erkek mi

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah nasip eder :) Bende ek is bulacağım mecburen :),3 ude erkek :)

      Yorumla
    • Whisper96
      Whisper96
      +1 yıl

      Hiiii en istedigimden Allahim bana da nasip etsin kurban olayim Rabbime ya of cok imrendim:D insallah her seyin hayirlisi olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah Nasip eder Rabbim in vardır bir bildiği versede vermesede :)

      Yorumla
    • Whisper96
      Whisper96
      +1 yıl

      Aynen oyle abicim:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      22 yasnda 3 uz çocuk babası olmak da varmış :)

      Yorumla
    • Whisper96
      Whisper96
      +1 yıl

      Evet baya erken ama olsun:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evleneli daha 1 yıl bile oldu olmadi Ama çok iyi bir duygu ya

      Yorumla
    • Whisper96
      Whisper96
      +1 yıl

      Hazir askiniz tazeyken ne guzel iste eviniz senlenicek oy oyyy:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya Harika olur 3 unun birden ağlaması dövüşmesi :) derdim tasam kalmaz

      Yorumla
    • Whisper96
      Whisper96
      +1 yıl

      Isimlerini ne koymayi dusunuyosunuz ozel degilse:) vallahi imrendigimden soruyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ne Özeli Ya :) Yekta , Talha , Burak :)

      Yorumla
  • ohadiyorummm
    ohadiyorummm Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Millet bir tane istiyor olmuyor senin ki de başka bir şans bu yönden bak kısmetiyle gelir bebek allah analı babalı büyütsünn

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin sagolasin

      Yorumla
  • simiska
    simiska Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Ayyyy ne güzel yaaa 3 tane bir anda bir tanede kız yaparsiniz cok tatli olur valla :)))) Allah yardım eder abi sen sıkma canini

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok aman yeter 22 yasnda 4. Yu kaldiramam ya :)

      Yorumla
    • simiska
      simiska
      +1 yıl

      Kismatli adammissin ama allah sana 3 tane birden vermis :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya Rabbimin vardır bildiği :)

      Yorumla
    • simiska
      simiska
      +1 yıl

      Aynen öyle :)

      Yorumla
  • YusufK2
    YusufK2 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 329 cevap paylaştı.

    900₺ maaşla üç çocuğa ve eşine bakan insan tanıdım. Üstelik biri lise biri üniversite. Allah rızkını verir merak etme. 😎

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah kardeşim benim ha

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Sıkıntı yapma. Nasıl geçindiğini anlayamazsın bile. Nasıl yetiyor bu para diye düşünürsün bile. 😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maasim duzensiz tek korkum bu ya

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Konuşun iş vereninizle bari bir müddet için düzenli verebilir. Anlayışla karşılar umarım. 😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dedim sana 4 maaş Avans verecz dedi doğunca

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      İyi değilmi? 😎

      Yorumla
  • ateistbirkız
    ateistbirkız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ayy cok güzel, sanslisiniz :) dilerim bir sekilde yoluna girer. 500 tl ile gecinen aileler bile var bence imkansiz degil. Bir is daha bulursun belki.
    Nasıl diyordunuz allah analı babalı büyütsün :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagolasin :) İnsallah hayirlisiyla buyuturum :)

      Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı.

    22 yaşında 3üz çocuk vermiş Allah sana sanslisin napim diyo PES doğrusu benim yaş 28 daha evlenmedik sen toz ol almayayim ayagimin altina :@ ;) :) (Allah denk getirir) sıkıntı yapma ;)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsallah :)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Sıkıntısız hiçbirşey olmaz o sıkıntı bile değer be 3 uzlerin için ;) :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya :)

      Yorumla
  • NaughtyHope
    NaughtyHope Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Abi Allah sana veriyorsa o melekleri rızkıda verir sen merak etme. Allah kimseye taşımayacağı bir yük bindirmez ve kuluna zulüm etmez. Unutma ki o bebekleri Rabbim gönderdi sana. Sen kılabildiğince namazları kaçırma herşey çok daha güzel olur..

    0
    0 Yorumla
  • Bahaaaar
    Bahaaaar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Ne kadar sanslisin. Merak etme Allah rizkini verir :) hayirli evlatlar olur insallah

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsallah :)

      Yorumla
  • saraAnder
    saraAnder Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    ayyyy cok tatlii yaa cocuk bereket demektir hitc canini sikma 3triplex bereket geliyor evine daha ne isitiyorsun allaha sukret...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bebekler için kaliteli ürünler almazsanız büyür çocuklar merak etme.. biz de çocukken 4 kardeştik bbam çok az maaş alıyodu üzerimize bir çeşit kıyafetle büyüdük lüks takılmadık hiç.. eşin tasarrufluysa idare edebilir

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Esim tasarruflu bayyaa bizde 6 kardeştik bizimde durum pek iyi değildi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işte sürüne sürüne büyüyo çocuklar.. :( devrim şart ! bu ülkede herkes eşit olsun isterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen vallahi :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tkp ye ver seçimlerde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      CHP den şaşmamak lazim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sosyalizmin gelmesi için tkp ye vermen lazım kardeşim ama sen bilirsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani bize CHP yi öğrettiler küçükten. Beri :)

      Yorumla
  • Eleroza
    Eleroza Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    herkez allah yardım eder falan yazmıs hiç yardım ettiğini görmedim açlıktan çocuklar ölüyor sokakta flean kaılıyorlar rızıkjla falan olcak bişey değil

    2
    0 Yorumla
  • cristiano123456789
    cristiano123456789 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 49%
    +1 yıl

    gelen bebek rızkıyla şansıyla gelir merak etme sıkma canını sen

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah ya

      Yorumla
    • cristiano123456789
      cristiano123456789
      +1 yıl

      merak etme allah kimseye çekemeyeceği derdi vermez gerçi üç tane tatlı şeye de dert denmez ama :) bence mükafat :)

      Yorumla
    • cristiano123456789
      cristiano123456789
      +1 yıl

      şahsen ben ilerde üçüz çocuğum olmasnı çok istiyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah nasip eder insallah sanada :)

      Yorumla
    • cristiano123456789
      cristiano123456789
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))))))

      Yorumla
  • emre6135
    emre6135 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Rabbim o meleklerin rizki ile dünyaya getirir sıkmayin caninizi Rabbim şükretmesini bilenin daima yanindadir allah yardımcınız olur inşanllah

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah kardeşim ya :)

      Yorumla
    • emre6135
      emre6135
      +1 yıl

      Amin arkadasim amin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bol bol dua et allahu teala rizkini verir namaz kil kuran oku insallah allah rizkini verir allah herzaman Kullarinin yanindadir allahtan hic bir zaman umut kesme hadi allaha emanet

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagolasin kardeşim sende :)

      Yorumla
  • Hülyalı
    Hülyalı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 44%
    +1 yıl

    Harika bişi bu ya keşke benim de olsa ek iş he ne yapabilirsin ki bir düşünelim

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ek is bakıyorum şu an ne olsa yaparım :)

      Yorumla
    • Hülyalı
      Hülyalı
      +1 yıl

      Yaz özelden yaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki.

      Yorumla
    • alııhsann
      alııhsann
      +1 yıl

      Mesaj atin benim xper yetmez benim hesabım bu

      Yorumla
  • çayımaşekerol
    çayımaşekerol Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Allah rizkini verir sikinti yapma hayatin tadini cikar abicim :) bosa israf etme yeter

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla artik israf devri bitti 2 aydır para biriktirirz esimle

      Yorumla
  • akareartıbekare
    akareartıbekare Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Al işte 3 çocuk diye söyleniyordu bazıları yaptınız sizde yardım yaparlar sanırım...

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yav 3 uz olması benim elimde olan bir şey değil ya Rabbim öyle vermis

      Yorumla
    • akareartıbekare
      akareartıbekare
      +1 yıl

      Lafım sana değil ki. Cumhurbaşkanımız bayılır 3 çocuklu aileye. Yardımda ediyordur sanırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah onun Eline dusurmesin

      Yorumla
  • wolverine-yolverin
    wolverine-yolverin Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Allah rizkiyla gonderir uzulme bu kadar. Saglikli olsun hayirlisiyla dogsun Insallah.
    Olmadi biri bizim olsun annem siz buyudunuz bir cocuk olsada sevsem diyor hep :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah :) Teyzeyi gönder 3 unu sevsin istediği kadar :)

      Yorumla
  • tamSelinlikbu
    tamSelinlikbu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benim Eniştem 850 ile 3 Çocuk bakıyor Allah Rıskını Veriyor Diyor hep.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah gerekirse ek ise gideceğim

      Yorumla
    • tamSelinlikbu
      tamSelinlikbu
      +1 yıl

      Allah Yardımcın olsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin sagolun

      Yorumla
  • sabit53turan
    sabit53turan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    riziklariyka dogacaklar bereket getirecekler merak etme sen saglikli olmalari icin dua et gerisini hic dusunme

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah kardesim benim

      Yorumla
    • sabit53turan
      sabit53turan
      +1 yıl

      allah esinle dogacak bebislerinle saglikli hayirli bereketli omurler nasip etsn yuvanozi daim eylesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin kardeşim inaallainşallah

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Onun bereketi vardır sakın yanlış düşüncelere kapılıp saçma şeyler yapma
    Her çocuk bereketiyle birlikte doğar
    Tebrikler kimseye nasip olmaz
    Allah bağışlasın

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin sagolasin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah düzelir durumun paran bereketin artar inşallah
      Eşinizde çalışsın imkan varsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İste çıktı isten geri girecek ayni yere

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Merak etme o ufaklıklar bereketini getirmiştir evin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsallah ya :)

      Yorumla
  • kıpkırmızıgül
    kıpkırmızıgül Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Allah çocuğu nasip etmisse rızkını da verir çocuk rızkıyla gelir diyede bir söz vardır.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin inşallah ya

      Yorumla
  • biröylebirböylee
    biröylebirböylee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Rabbim rızkını verir sen karına iyi bak gerisini düşünme :)

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakıyorum elimden geldiğince camasir bulasik utu :)

      Yorumla
    • biröylebirböylee
      biröylebirböylee
      +1 yıl

      Bu arada kardeşim aşağıda yorumlarda gördüm aldır diyenler falan var sakın öyle bişey yapma!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok aldırılır mi bakacağım elbet

      Yorumla
    • biröylebirböylee
      biröylebirböylee
      +1 yıl

      Tamam o zaman hadi hayırlısı :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagolasin :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Herkesin dedigi gibi rizkiyla gelir merak etme sen allah bagislasin insallah benimde bir 10 yil sonra olur ne guzel valla

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsallah Rabbim nasip eder sanada ben 22 yasnda nasip oldu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben daha 19um üni okuyorum muhendis olcam insallah isim olur para biriktirirm oyle dogururum insallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah en doğrusu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani cocuk isi maliyetli is biriktirmek lazim yatirim lazim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen dogurup bırakmak olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :) yanii maddi durum onemli hem beyim calisicak hem de ben calisicam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kıyamam yaaa allah bagıslasın cok sevindim :dd bakarsın inş sende de ne kuvet varmıs :DDd bunu sölemeden gecemicem

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)) sagolasin :) Ben küçükken kısır olursam diye korkardim nasıl oldu bilmiyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      vala baya bir çalısmısınz demekki :DD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya zaten düzenli değil ilişki benim isimden dolayı nasıl oldu bilemiyoruz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işin ne ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Müdürün Şoförü yum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hımmm allah rast getire üçüzleri dogunca yerime öp :DDD

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha 3 ay varya :)

      Yorumla
  • piercinglibayann
    piercinglibayann Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    biraz para biriktirseydin bari başka biyerden hiç mi geliriniz yok en azından anneniz felan yardım eder bence doğum masraflarınızı karşılar

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim Ailem ben küçükken ölmüş beni Teyzem büyüttu oda gecen yil oldu eşimin ailesi ilede aram açık

      Yorumla
    • piercinglibayann
      piercinglibayann
      +1 yıl

      eviniz sizinse , borclarınız yoksa cok rahat gecinirsiniz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ev kira maalesef borç da var düğünden kalan :(

      Yorumla
    • piercinglibayann
      piercinglibayann
      +1 yıl

      dua edın ozaman ne dıyım kı başka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Resmen cikmazdayim

      Yorumla
    • piercinglibayann
      piercinglibayann
      +1 yıl

      altınlarınız da mı yok be , işin nedir bu arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Altın vardi ama yarısından çoğu düğün den kalan borca gitti. Özel bir şirkette Müdürün Şoförü yum

      Yorumla
    • piercinglibayann
      piercinglibayann
      +1 yıl

      işin güzel seni fazla yormaz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorulmuyorum zaten ama maaş düzenli değil :)

      Yorumla
  • Dejavu7
    Dejavu7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Allah ne diyor biz her bireyin rizkini dogmadan veririz diyor 3 tane cocuk ne güzel hepsi rizklariyla geliyor :)

    0
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle demi çok sağol :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Hiç sıkma kendini Allah'ın izniyle bu cocuklara bakicam de belki sana şans getirip daha güzel bir iş getirecekler :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah ya :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Inşallah hayirlariyla gelirler Allah analı babalı büyütsün vatana millete hayırlı evlatlar olsun birisini doktor birisini avukat digerinide hakim veya savcı veya asker ya da emniyet müdürü yap :D her dalda her sektörde evladım var dersin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla reyiz Kendilerini kurtarsinlar hayırlı bir is alıp ellerine ben bisey denemeye raziyim :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Hayırlı olsunlarda annecigimiz kac aylık hamile :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      6 aylık 3 ayı var daha :) daha 20 yasnda başına buda geldi garibimin :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Tamam annemize bol bol badem ve ceviz birde fındık yediriyoruz evel Allah bebeklerimiz cok akıllı olur :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen her gün yer ya Eve stokladim badem ceviz fındık simdi Annesinin evinde biraz da onlar yedirsin :) ama çocuklar bana çekerse anasının isi var :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Iyi iyi yesin huylari güzel olsunda sağlıklı sıhhatli olsun daha ne diyelim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin İnşallah :) Bana ceker demi özellikleri göz rengi felan off ne güzel be

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Bilemem o senin sperminin baskınlığına bağlı bir durum inşallah sana çeker diyelim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dayilarina cekerse isim zor :((

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Olabilirde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 side üçkâğıtçı :(

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Huylari benzemesin cok disiplinli ol cocuklarina karsi Allah nasip ederse hele ki derslerde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen Ben baba sevgisi nedir bilmem ama inşallah onlara o sevgiyi gosterecm ve disiplinde beraberinde

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      Aynen Allah hayırlısını ihsan eylesin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin inşallah :)

      Yorumla
    • Dejavu7
      Dejavu7
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • BayanProf_
    BayanProf_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim babam o maaşla 3 tane okuyan çocuk bakıyor. Allah yardımcın olsun tabiki ama zor olmaz o kadar gibi :)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah dediğin gibi kolaydır ya

      Yorumla
    • BayanProf_
      BayanProf_
      +1 yıl

      Öyle..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnaallİnşallah

      Yorumla
  • lutino
    lutino Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Git kaymakamlığa 3 çocuk yap dediler yaptım de devletimiz güçlüdür yardım eder 3 yıldır 1.5 milyon suryeliyi besliyoruz, 3 çocuk neki; hem merak etme (Allah rızık verir)

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğsun zaten gitmek farz oldu :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Her bebek rızkıyla gelir Allah bir yerden kapı açar kardesim şükredin bak ben doğduktan 1 sene sonra ev almışız mesela onceden kiracıydık Allah büyüktür.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vayy. Allah razi olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin cümlemizden.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Abi malsınız dayım da 1000 tl alıyo onun da 4 çocuğu var o da mal ben şu dünyada 2.000 tl altında maaş alırsam evlenmem şu an çoluk çocuğa karışmayı hiç ama hiç istemiyorum

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardeş hesapta yoktu hic

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ah be abim :/

      Yorumla
  • ayfrrfya
    ayfrrfya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bereketiyle geleceklerdir emin ol sakin boyle dusunme Allahin bir nimeti onlar sama

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen Rabbimin vardır bir bildiği

      Yorumla
  • Herdemsefa
    Herdemsefa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Allah, tahtlarını da, bahtlarını da güzel eyler inşallah... Bu bir müjdedir, sabret ve o müjdeyi bekle kardeş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • Bilmiş
    Bilmiş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Allah analı babalı büyütsün kardeş yaşın daha genç kpss falan dene eşin de denesin çalışın çabalayın biraz azimle herşey yapılabilir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Girdik bakalim KPSS te ama ne olur bilemem

      Yorumla
    • Bilmiş
      Bilmiş
      +1 yıl

      inş olur olmazsa da dert etmeyin ii çalışın mutlaka olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne kadar güzel bir şey. Bizim ailede kardeşlerim doğdukça (3kardeşiz) durumumuz iyileşti. Ben doğduğumda durumumuz berbatken kız kardeşim doğduğunda baya iyileşti. Daha sonra erkek kardeşim de doğunca kat kat iyileşti. Allah rızkı veriyor.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah rızkını vermiş vallahi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • YouLosT08
    YouLosT08 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Allah sana 3 üz bebek nasip etmiş kardeşim onların veren saten rızkınıda verir. sabah işe giderkende hepsini öpdünmü ne dert kalır ne tasa)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen en buyuk avuntum o şu an :) 3 ude erkek :)

      Yorumla
    • YouLosT08
      YouLosT08
      +1 yıl

      daha ne istiyon be hacı Allah sana vermişde vermiş Maşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmaz başka yeter reyiz 22 yaşındayım daha :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tamam hayırlı olsun herkes güzelce yorumunu yapmış ama bundan sonra iyi korunun kardeşim.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen aklım basıma geldi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim inandıgim tanrı sana yardım edecektir hem nr kadar güzel ya 3 cocuk birden eşin sen ve çocuklarin büyük mutluluk doğrusu :D

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya Onları öperek uyanmak ise gitmek onlara oyuncak almak offff :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne güzel sevinirler ayy ne mutlu ya. Size bir önerim var lütfen onları ne olursa olsun terk etmeyin destekleyin. Böylelikle siz mutlu aile tablosunun ifadesi olursunuz. Parayı da dert etme tanrı işini bilir :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok hic terkedilirmi ya canımın parçası onlar :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Babalarin genel durumu malesef :( Ama sen iyi olacağa benziyorsun :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah ya Ek is bulacam :)

      Yorumla
  • ömerokutan
    ömerokutan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sen raha ol allah yardım edecektir inşaallah sen tabiki çabalayacaksın ama evine bereketi alllah katar seni karamsarlıpa sürükleyen şeytandır allah yar ve yardımcın olsun sıkıntı yapma sevin derim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen Rabbimin vardır bildigi :)

      Yorumla
  • esmerkeyunus
    esmerkeyunus Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    asgari ücretle 3 çocuklu geçinenei gördümm halada öyleee yalan söylemiyorumm gerçektende sahii

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşaallah gecinirim bende

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ooyy yerrimm been onlarııı
    Allah verir rızklarını onu hiç merak etme
    Eşini hamilelik döneminde hiç sıkma ki bebişlerde stresli olmasın
    Ebubekir osman ömer koy isimlerini :)

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok sıkmam hic sikarmiyim :) isimler hazır ya :) Talha - Yekta - Burak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiimm guzeller ama yekta guzel degil baska bakin :D oyyyyy offf bebislerinizi bakmaya yardimci isterseniz ben bu isi gönüllü yaparim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yekta yi ben istemiştim kotu bir anlamı mi varda Bktim anlamı hostu :) Vallahi çok iyi olur ya bakman :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmem ki ablamını baktım bulamadım
      Neyse Allah anali babali büyütsün size ve vatana hayırlı evlat etsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yekta : Tek Eşsiz demek :) Amin ya insallah

      Yorumla
  • EylemEylemEylem
    EylemEylemEylem Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Herseyin bir yolu vardir dert etme. Insalah hepsi saglikli olur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagolasin ya İnşallah

      Yorumla
  • eynammmm
    eynammmm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bende ikiz istiyorum inşallah :)
    Allah verir rızkını sıkma canını

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah sanada nasip eder Rabbim :)

      Yorumla
  • sıradanbirdegisik
    sıradanbirdegisik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Belki zor ama olmiycak bir sey değil, biryerlerden kısıcaksınız artik. Allah yardımcınız olsun :))

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin. Aynen öyle ya Rabbim Yardim eder inşallah

      Yorumla
  • greencityboy
    greencityboy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ahırda oğlak doğsa derede otu bitermiş, sıkma canını.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sagolasin kardeşim benim ya

      Yorumla
  • Aliyzc
    Aliyzc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kardesimm o çocuklar dogsun evde bereket dolar hic canini sıkma.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah kardeşim ya

      Yorumla
  • Cyling
    Cyling Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Masallah Allah huzurlu bir aile etsin rizik Allahtan.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin kardeşim sağol

      Yorumla
  • Esratülü
    Esratülü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bizden değil Allah'tan yardım işte. O 3üz çoçukların rızkı ile birlikte göndercek sana ;)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsallah :)

      Yorumla
  • çimengözz
    çimengözz Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Allah onlarla beraber rızıklarını gönderir dert etme..

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah ya

      Yorumla
    • atesceken71
      atesceken71
      +1 yıl

      bir bakmışım işten kovulmuşum aman tanrım dididim !!! (şu Allah onların rızkını verir meselesini bir bırakın bu laf yüzünden kaç aile dağıldı sen Allaha bırakırsan o çocukları kıyma makinesine atıp köfte yapar :D çözüm kürtaj eşinle yeniden yaparsın bu sefer tek çocuk olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardeş 6. Ayda kürtaj mi olur @atesceken71

      Yorumla
    • çimengözz
      çimengözz
      +1 yıl

      Saçmaladığının umarım farkındasındır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafayı yemiş

      Yorumla
    • atesceken71
      atesceken71
      +1 yıl

      ne biliyim 6 aylık olduklarını umarım bu işin içinden çıka bilirsin

      Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    devlet cocuk yardımı yapıyor die biliyorum bu ar ada helal olsun 3 üz cocuk he :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evleneli daha 1 yıl bile olmadı ben 1 ine nasıl bakarım diye korkardim 3 uz olduklarıni ogrendik

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Şimdi bu abaza arkadasımız kaç kıza ben bekarım diye yürümüştür kim bilir

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benmi bacım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Adamsan cık gizliden endamını görelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bacım evli bir adam buradan kari kız pesindemi olur salakmisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oluyor oluum ben kac erkegin foyasını ortaya cıkardım bilmiyosun sen yanlız adamsan samimiysen CIKARSIN GIZLIDEN he cıkmam diyorsann anladın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bacım Allah biliyor sen bilsen ne olur? milletin özel hayati sanami düştü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden gizliden sordun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ulan sanane cok merak ediyosan gizliden çık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden biliysun sen kızlara yürüyorsun ya seni bekar sanıyorlar ya yalancısın ya yaran var gocunuyorsun ALLAH sizin gibilerin cezasını vericek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne diyorsun bacım se

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Annnemm bende hep ucuzum olsun istemisimdir onlari bana verin benim olsun :)

    0
    71 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)))) İnşallah sanada nasıp eder Rabbim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Insallah amin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha doğmadan heyecan basar beni :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benide :)) yazik ya esine ikiz bile nasil can yakiyo kizcagiz ucuzu nasil dogum yapsin bence sezeryan yaptirij

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha 20 ysnda bide ya Kesinlikle Sezeryan olacak yoksa yazık vallahi. Ama şimdiden isim telasina düştü aklına gelmez o :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aklina gelse sana neler cektiriri :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ya isim için bile kızar o yüzden kim bilir ne yapar :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))) normal demi tup felan degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normal normal hesapta yoktu ama :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaparken ozel bir formulu felan var mı varsa simdiden soylede uygulayalim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D :D sanirsam yorgun olmak isden yorgun argın gelmek :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorgun gelmekmi benmi gorgun olacam kocammi anlamadim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ne formülü ya :) o gece ben çok yorulmustum gece 3 de falan gelmistim eve sakasina dedim onu :) Ama 1 hafta ilişkiye girmeyin perhiz yapın 1 hafta cinsel perhiz sonra olur illaki :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haa oyle yapmamiz lazim yani :) peki kiz kendinj cok kasarsa icinde kalir diyolar o dogrumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen hem Daha güçlü kuvvetli olur enişte :), Yok yalan ya ne içinde kalması yok öyle birsey ben 1 yıllık evliyim gelmedi daha başıma :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman kocaminki kalmaz yani icimde enisten guclu kuvvetli olursa en son ben bayilirsam nolacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok o kadarda Zorlamaya gerek yok sen bir kere kafandan at o kalma olayını öyle bir şey yok sende bayilmazsn enişte de anlayışlı olmali biz düğünden 1 ay sonra beraber olduk hazır değilim dedi Yani anlayış en büyük şey burada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki en fazla ne kasar kandirabilirim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla 2-3 hafta olur ama çok korkma öyle sinek ısırması gibi bir şey ilk basta kasma kendini :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Milleti sinek isiri bana sanstan ari denk gelir :( ilk yapisinizda bagirdimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yav korkma Bisey olmaz. Öyle çok. değil yani bagiracak bisey yok bağırdı ama çok az oda olağan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bazilari agliyo bayiliyo felan diyolar o dogrumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ne bayilmasi seni korkutmuslar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pislikler :) 18 yasindaki kizi korlutmaya utanmiyolar :) peki o ilkgecede akan kan ne kadar mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkma bisey olmaz :) kan kişiye gore değişir bir bakarsın çok az bir bakarsın bir bardak :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1 bardak gorursem bn gidiyorum obur tarafa diye aglarim heralde zaten buyuk ihtimal o asamaya gelene kadar ustumu cikarttirmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D korkma bir şey olmaz ya :) üst cikarmam derken :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bna soyun felan dese kacarim heralde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani direk öyle diyen odundur zaten :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen ne dedin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 ay sonra mi ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet :) ne dedin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bisey demedim gece uyurken oldu bir anda :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasil uyurken kiza tecavuzmu ettin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok kız o ne demek uykudan kaldırdı öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendimi seni uykudan kaldirdi ee hani korkuyodu sen ne dedin oyle olunca :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen 1 ay olmuştu zaten bende bisey demedim peki dedim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahahah :)) o zaman o senin ustunu cikarmistir :)) korkmadinmi bisey yapar diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yav üst çıkarmaya kafayı taktin :) neden korkayim ki :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence en kotu yani orasi ciplak kalsam elimle oralarimi kapatirim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden ki Helalin senin :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Helalim olsun ben urkuyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ne urkmesi anı yasa o an :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ani yasicak olursak bak surami elleme buramdan huylaniyorum ilkinde camasirimi cikarmam vs vs baslarim ben kesin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vallahi eniste benim gibi olmayabilir diyim sabırlı olmayabilir :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sabirli olmassa nolur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vallahi zorla yapar :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kolunu bacani isiririm aglarim kuserim :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zorrrr :) senin memleketin nereki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasil zor anlamadim :( kyseri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karşı koyamazsn yani bir kadarr :) harbimi neresinden kayseri erciyesliyim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kocasinan isirirsam gorur o karsi koymani :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahahah vallaha zor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Degil :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benden ufak bir abi tavsiyesi sana :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tavsiyen ne :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkmaman :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Korkunun ecele faydasi yok demi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen çocuk istiyorsan mecbur :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1 sise eter lazimo gece :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ama kendini kasarsan eter kurtarmaz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Napacaz o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilemem ama korkma :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)))))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O gun gelsin ben yine korkarsam kacarim bakma sen tamam dedigime :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkma alisman lazim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Insallah :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkulacak bir şey yok :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Devamını Gör (34)
Devamını Gör(79)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Üçüz çocuklarım olacak ama benim maddi durumum yok ne olur yardim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İleride çocuğum olsun istiyorum ama maddi durumum iyi değil? 16 cevap verildi
Çok fakirim iki çocuğumla ortada kaldım ne yapicam ben? 28 cevap verildi
Hamileyim ama maddi durumumuz yok. Ne yapıcaz? 16 cevap verildi
Boşanmak istiyorum 2 cocuk var maddiyat yok n bk yiycem? 18 cevap verildi
İşim ve evim yokken çocuk istemem yanlış mı, önce maddi durum mu olmalı? 8 cevap verildi
3 çocuklu biriyim ve boşanmak istiyorum ama maddi imkanım yok ve aile desteğim yol ne yapabilirim? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨