Hamileyim ama maddi durumumuz yok. Ne yapıcaz?

Şimdi kütfen demeyin baştan düşünseydiniz diye. Öğrenciyiz. Okuyoruz ikimizde. Ve öğrenci evinde kalıyoruz. Bilirsiniz az çok. Okul döneminden sonra yazın günlük kiraya veriyorlar evi. Bebeğimizde Ağustosta doğacak. Ağustos sonu. Yazın ne yapıcaz bilmiypruz. İş de bulamadık. Küçük bir yerde okuyoruz. Haliyle işte olmuyo. Ne yapıcaz bilmiyoruz
Hamileyim ama maddi durumumuz yok. Ne yapıcaz?
Cevapla