Belki hasta belki ilaçtan böyle oldu utanmalarida yok ben şahsen böyle değil ilk baktığım yer


Çok haklı bir isyan. Bunu bende yaşıyorum. Genellikle cevap vermemeyi tercih ediyorum. Sizde böyle yapın, zamanla cevapsız kalmaktan usanıp susacaklar.
Çok sinir bozucu bir durum. İnsanların bana çok zayıfsın , daha da kilo vermişsin demeleri beni çileden çıkartıyor.
Cevap
6Cevap
İnsanlar nerde ne konuşacağını bilmiyor, dağ ayısı olsa yapmaz onların yaptığını
Evet yaaa nasıl bu kadar aptal olabiliyorlar anlamiyorum
Akraba dediğin genel olarak itici zaten akraba sevmiyorum
Yeni arkadaşlıkları sever misin
Hayır ben kilo verdiğimde herkesin fark etmesi hoşuma gidiyor 😂
Yoo insanlar çok da şeyimde değil. Genelde zayıfladığımı söylerler.
çok boş muhabbet bence ya anlamsız karşıdaki kişiyi de üzebilir diye düşünüyorum
akraba bu durduramazsın herşeye burunlarını sokacaklar
Sizde hala aynısınız de gitsin
Bunu umursayan var mi ki
Sanki çok umrumuydaymis gibi yorum yapmaları
Dinlemiyorum kimseyi
Boş laf işte sanırsın diyetisyen
Bakalim
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?