AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Yazık sana başka hiçbir şey demiyorum. Ama bu senin elinde değil. İleride sinir sistemin resmen çökecek ve gözlerinin altı mosmor olacak ve sadece bir kemik yığını haline geleceksin.
Ve sen şu an tamamen kontrolden çıkmış durumdasın. Allah yardımcın olsun ne diyelim. Güle güle öl...
Allah sana akıl fikir versin. Yemek bana yasak ne demek ya geberip gitceniz sonunda o olcak ha
kilo yapıyo bana
Ya git tamam nereye kusuyosan kus bizde laf anlatiyoz burada
3 ay sonra yeni bir soru sorarsın anoreksiyadan nasıl kurtulabilirim diye
hiç sanmıyorum!
Pisman olacagin bir sey yapma
Geçenlerde yemek yememeye karar verdim. Ölmek istiyorum diye soru soran senmiydin.
hayır
Neyse sonuç olarak oda buna benzer birşey.
Kolay gelsin kardeş.
Vücuduna eziyet çektirmekten başka bir şey değil. Yeterli yiyiniz efendim, yeterince yiyiniz.
peygamber efendimiz bir kaç lokma yeterli demiş ama
Peygamber efendimiz masaya acıkmadan oturmaz, doymadan kalkardı. 40-45 kiloya düşeyim gibi bir derdi yoktu. Ağzına aldığın isme dikkat et, kendi amaçsız ve akılsız fiiline alet etme!
ne diyosun be sen ben abdesli namazlı bir insanım tamam mı. o da bikaç lokma yeterli demiş ayrıca
Kes münafıklık yapma.
defol yaa
Zayif olmak güzel deilki orta olsun zayif sev. Olsun istemezdim :/
Haha sen oyle sen allahin akillisi
Ben yine akılliyim sende oda yok beyin pert
Kemiklerinin sayılıyor olabilmesi süper fizik olarak mı algılanıyor :) Arkadaşlarına söylersin dışarda yemek yiyemiyorum bitti al sana yalanın hadi :)
Sagol
bir video vardı "salak bu çocuk yemin ederim geerizekalııı" diye o geldi öhöhöh neyse asıl konu işte bunlar hep çok tv izlemekten.
embesil tek kelimeyle istediğin hakareti edebilirsin çanak tutup kafandan aşağı dökücem
Lütfen gizliden çık da sitede yanlışlıkla sana asılmayalım bayan iskelet..
HA! HA! HA! guliyim de bosa gitmesin!
Allah akil fikir versin bence piskologa gorunmelisin
Yeme o zaman hayret bisey. zorla agzina tiksalar bile tükür madem bu kadar meraklisin.
Ya ben yemiyorum ama supheleniyolar yoksa sorun degil ki
Suphelensinler yani nolucak kanser falan degilki bu. tamamen psikolojik. sende gordugum kadariyla halinden memnunsun. oyleyse kimseyi karistirmazsin.
Glutene allerjim var de ekmek türü yicekler yasak ama kilon aşırı iyi haberin ola
Vaay harika fikir
Teşekkürler :)
Ya bitek senin cevabn en iyisi kmse yardmci olmuyo seker hastayim diyeyim arklara ben o zaman
Şekerde yediremezsin insülin falan yaygın birşey gluteni herkes bilmez kolay kolay
Cok tesekkur ederim
Rica ederim.
yoğun oral seks yap ve spermleri yutmatyı ihmal etme..
Yıllar önceki halimi gördüm sende.. Ve suanda yaşadigim her an için şükrediyorum
nasıldın yıllar önce bacı
15 yaşındayken bende senin gibiydim hayatım da hiç bu kadar Pisman olduğumu hatırlamiyorum
hadi ya ! bende 15 yaşında 80 kiloydum yemek yiyodum bende nasıl pişman oldum normal yemekten anlatamam! hey allahım !!!
Peki ıstedigini yap ben sadece söyledim :)
39 40 kilo mu oha güzelleşcem derken maymuna dönersin iskelet gibi kalırsın bana göre senin kilon 53 55 arası en iyisi 39 ne allah aşkına :D
Ideal kilom 40
Bence sen arkadaşın sana siskosun dediği için bak senin yüzünden bana neler oldu demek için boyle bisey istiyosun
Bak sana bir önerim var sen git bir diyetisyene adam sana önerir bişeyler bide erkekler bakar sanıyosan çok yanılıyorsun amacın ne ölmek falan mı daha kolay yolları var bence
Lütfen git tedavi ol. Bu bir hastalık. Zihinsel rahatsızlığının olduğunun farkında değilsin
bence normal düşünüyorum
süper fizikmi? leş gibi görünüyosun yürüyen ölü gibi neresi süper fizik. gelmiş burada kendimi nasıl öldürebilirim diye soruyosun resmen
Anoreksiya hastalık, sonuda acılı ölüm.
Anorexia yasam tarzi, sonunda süper bir fizik
rsm.haber365.com/.../...anoreksiya-hastaligi-3.jpg süper fizik...
Evet.
Nereye kusuyorduk?
Pişman oldukları zaman çok geç oluyor. Çoklu organ yetmezliği sonrası gelen ölüm
bırakın nasıl ölmek istiyorsa öyle ölsün
Nereye kusayim ya avrat dediğin etli butlu olur
Sen gel bizim evde yasa 1 hafta yemek diye aglarsın :D bizi göre göre :D
Daha ne kadar zayiflayacaksin? Bence tedavi ol. sen caktirmadan
hatun dediğin balık etli olur kim napsın kemik gibi
balık etmi ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
kemik mii ıyyyyy
kim oldugunu biliyom dicem seni arkadaşlarına rezil etcem adshfsajdfdsh
Zihinsel rahatsizliklarin oldugunu gorup kabul etmen gerekiyor
salaksın bir psikoloğa görün derhal. ya da telefona babanı ver bişey diyecem.
defol
okulu bırak arkadaşlarını dert etmek zorunda kalmazsın zaten ölecen okusan ne olur gerizekalı.
Bence trollsun.
Çünkü bir yorumda 47 sisko kilosu yaa demissin. Bunu demek icin ya troll olmalisin ya da değişik bir kafa yaşıyorsun
O kiloya dustugunde ne durumda olacagini biliyormusun? Cekici olmayacaksin
Biraz daha zayıflarsan ölücen simiyagos gibi kalıcnn donra ortalıkta efendimiz kıymetlimz diye dolaşırsın:)))
malmsn :-D 164 boyun var istersen 30 kilo ol tipsz bodur ya geber git boydan kaybetmisin sen kızım kilodan degl :-D
Sana anca pisikolok yardım edebilir. hem o 40 kg insan başkaların gözünde zavallı görünüyor
Hicde bile
1000 kişiye sor herkes aynı cevabı verircek 40 kg insan olmaz aclıktan olmek üzeresin haberin yok sevgilin var mı bari
hayır yok
Tablet-Kapsül vs tüket sen.
kalorisi yağı besin değeri yoksa olur
Aynen... Hatta suyla yaşa :/
oyle yapıyorum bir mahsuru mu var gardes
Yok bacısı memnun bile olurum ;)
bu kilon iyi 50 ye sabitle kendini sonra beni kimse beğenmiyo deme
Bence sen bir psikoloğa görün. Durumun hic iyi degil.
Bacım eriyip doğaya mı karışacaksın?
Toz olup. buharlasmak istoyormus
aynen ya
Akil eksikligi zor en iyi örnegide sensin!
Özentisiniz ya hepiniz
senden daha zayıf arkadaşın vardı onun yüzünden tribe giriyodun falan sen o musun kanka
dertsiz başa dert araıyorlar yıh
kilo almam lazım zayıflamaya çalışıyorsun Allah akıl versin sana, hastalık bu tedavi ol bari
takma kafana şapkadan başka birşey
keşke takmasam
Ya troll ya ortaokul.
Ne la. n bu?
39 kilo mu süper fizik?
eveet
Sen mi anoreksiyasın?
derken?
evet kilo açısından maalesef değilim ama olmaya çalışıyorum
Niye böyle bir şey istiyorsun?
daha güzel ve mutlu olmak için
Tam tersi olursun aksine çirkin ve mutsuz olursun kaç yaşındasın?
21 yaşındayım. yoo verdikçe güzelleşiyorum
Sen öyle düşünüyorsun ama kilon ve boyun gayet iyi benim boyum mesela 1,65 kilom 58 ama bu hastalığı kaparsan ilerki zamanlarda çok sorun yaşarsın kilo vermeye çalışma biliyorum bende iste sıkıntıya girerdim eskiden kilo vericem anoreksiya olursam ölüyüm diye diyordum sonra birden umrumda olmaya calısmadı kilom sonra bosverdim hayatımı zindan etmedim bu hastalıkla
oha sen obezsin
Obezmiyim delimisin sen? Buna normal denir
58 kilo normal olamaz boyun 180 olsa bile normal olamaz acil 15 kilo vermelisin ayyy kilo vermekte çok zor ha işin zor valla yazık
Sana yazık asıl anoreksiya olmak istiyorsun sen bence bir psikolog doktarına görün tatlım psikolojik sorunların var galiba yanlış anlama kötü anlamda demedim senin sağlığın için diyorum bunu :)
bende snn sağlığın için 15 kg vermelisin diyorum. sende bir an evvel diyetisyene git
Bilmiyorum 15 kg fazla ama 8 kilo vermek istiyorum eskiden zaten 55 dim
ver o zaman beni kıskanıcağna !!!
Seni kıskanmadım ki incelmek istesem bende incelerim ama seninki de fazla
bilmiyorum bence değil istersen foto koyabilirim bak https://i.hizliresim.com/m86vl8.jpg
Buna şişko mu diyorsun sen? Böyle olmak isterdim bende senin neyse ki kalçan fazla yok bide bacakların ince belin ince son kelimeyle harika bir vücudun var incelmeye kalkma delirme lütfen senin gibi olmak isteyen çok insan var mesela bende senin gibi olmak, isterdim giydiğin her şey yakışıyordur kesin sana
bide burada 48 kiloydum 1 kilo daha verdim. ya ben kendimi öyle görmüyorum ama :( bu fotoda sanki şişman bir kız var :(((
Ya delirme nolursun ben senden bin kat daha şişkoyum ama pek fazla umrumda olmuyor sadece istediğim kıyafeti giyemiyorum ona üzülüyorum
ben bir ara 80dim inan berbattı
Nasıl inceldin sonra çok merak ettim 80 den 47 kilo baya bir fark var kutlarım seni gerçekten ben beş senedir 58 im halada 58 im bir aralar 55 e iniyorum sonra geri alıyorum
yemiyerek tatlim :) 3 yılda oldu benim yavaş yavaş. eskiden aşırı yemek yerdim sonra böyle oldu bir kestim yavaş yavaş gitti
ya sen bana bakma benim yolum yol değil. bence benim yoluma hiç bulaşma mutluysan boşver
Sende yapma kendine yazık etme baksana 80 den 47 büyük bir başarı gerçekten çok tebrik ederim seni yalnız hiç bir şey yemedende olmaz gözlerin kararır başın döner bayılırsın biyerlerde iyi olmaz en azından salata felan yesen daha iyi olur
zaten salata yumurta beyazı çavdar ekmeği yiyorm sadece
İyi en azından birşey yiyormuşsun benim bir arkadaşım vardı ablası 19 yaşında 60 kiloymuş sadece elmayla su içiyormuş kız şimdik 40 kiloya düşmüş ve çok inceyim biraz kilo alıyım derken bu kezde miğdesi küçüldüğü için kilo alamıyorum üş sindirim sistemi hızlıymış
43 kilosun daha ne kilo vericen hastamısın? :)))
Ya of soruyu nerenle okuyon. 47 kiloyum 47
47 kilo iyidir işte daha niye kilo vericen hasta ruhlu:)
Soruyu neremle okumuşmuşum ukalalık etmesen olmayacak dimi :)) tövbe tövbe...
Olma ucunda ölüm var
Ölcen kız napıon sen :)
Allah'ım böyle bir saçmalık görmedim ya...
Bende senin gibiydim bil bakalım ne oldu
Hadi ya kilo verdin mi nasil verdin anlatir misiiin
Mide hastasıyım bunları yemek yasak dedim çevremdekilere inandılar
Bende oyle diyorum bende mide hastasiyim dicem cok sagol
Atmosfere karışmaya yakın bizide çağır.
Yorumuna iyi güldüm :DDDadsasdd
asdfasdafsdasd :DD
Sen kafayı sıyırmışsın.
He sen oyle san
39 ne ya. Yapma gözünü seveyim
Ne var 47den bin kat iyi
Bence o boyuna on numara kilodasın. Yazık etme kardişş:)
Degillll
Slk
sen kendini düzelt bence hastasın
Yoo kilo verince duzelcek
kilon çok gözükmüyor 3-5 kilo ver bırak derim
Keske vereblsem veremiyorum da
değnek gibisin dahada incelecen hee mii :D
Heee. Ama arkadaşlarım zayifsin diye yemek yediriyo istemiyorum bahane uydurmaliyim
yeme sende zorlasalar bile
Yemeyince olmuyo kiziyolar yemiyorum da nereye kadar boyle ama
Allah belanı vermesin one öyle ya :D
Canına kastın mı var ablacım ?
Sürünmek istiyorum diyosun yani
böyle gidersen lise dipşomasını alamadan gidersin
ben çoktan aldım yanlız
ozaman hayrını gör ))
Allah yardımcın olsun. Yolun yol değil :/
Guzellesmeye calisiyorum
çokmu şişmansın?
Evet :(( 47 kilo az mi
Az tabii.
ahahaha l*n zavalli misin
Hayir senin oype bir tipin var ama
ya yuru git oyuncak bebek misin nesin
Yazık sana. Acıyorum senin gibi takıntılılara
Zayiflamaya calismak zordur haklisin