Heyecan mı korku mu bu ya nasıl yenerim yardımcı olun lütfen?

21 yaşındayım. 10 yaşımdan beri piyano çalıyorum, tiyatrocuyum. Aynı zamanda voleybol oynuyorum lisanslıyım. Ancak sahnede ya da sahalarda veya yakın arkadaşlarımın yanında bişey olmazken, tanımadığım birinin yanında çay bardağı tutarken veya eve gelen biri olduğunda tanımadığım için tepsi tutarken felaket titriyorum. Tanıdıktan sonra titremem geçiyor. Küçükken annem beni çok aşağılar bişey yapamıyorsun kuzenin daha iyi ablan daha iyi. Keşke seni doğmasaydım falan derdi. Bundan kaynaklı mı yoksa heyecan mı. Heyecan bile olsa bunu nasıl yenerim. İlaç şart mı. Teşekkür ederim
Heyecan mı korku mu bu ya nasıl yenerim yardımcı olun lütfen?
Cevapla