Diyete girdim gireli geceleri böyleyim mesela yarın pankek yapıcam. Üzerine çilek, bal misss 😋
Var mı benim gibi, geceden yarınki kahvaltıyı planlayanlar ;)
Var mı benim gibi, geceden yarınki kahvaltıyı planlayanlar ;)


Yok ya o kadar kısıtlamadım kendimi hiç bir zaman ama spor yaparken ilk 1-2 gün de böyle bir şey yaşamıştım. Kahvaltılar padişah kahvaltısı gibiydi. Sonra akşamları pek bir şey yemiyor, çayı şekeri azalttığım zaman 4-5 gün sonra kahvaltım da genelde kahvaltılık gevrek ile oluyordu.
Evet ufak tefek planlarım oluyor mesela gece yeme geveze sabah sucuklu pastırmalı yumurta yaparsın diyip tutuyorum kendimi 1 haftada 4 kilo verdim 😄🌼
Wow sabahları sucuklu pastırmalı yumurta çok ağır değil mi :)
Sabah dediğimr bakma öğleye doğru ama ya sucuklu ya pastırmalı yaparım ama yemen lazım 😄 ayrıca haftada 1 sabah bu planları kuruyorum normalde çorba ile geçiştiririm sabahları
Arada bir ödül olarak güzel olabilir. :)
Ama sabah kahvaltılarında omlet yemenizi tavsiye ederim. Dereotlu , peynirli , kapya biberli , maydanozlu çeşit çok.
Aklıma cumalı kızık kahvaltısı geldi 20 çeşit kahvaltı efsane olmuştu bayıldım kuymak vs 😊
Cevap
14Cevap
Hayır fakat çok aç yatıyorsam belki..
Genelde aşkın hayalini kuruyorum sadece
Hayır düşünmem beni anı anda düşünen biriyim daha çok.
Özel bir gün olmadığı müddetçe düşünmem.
Yarın ne yiyeceğime yarınki aysslay karar verir.
çok acıktıysam hemen uyuyorum ki sabah olsun da kahvaltı edeyim diye
Ay bende öyleyim 😍
Aynen yarın sofrayı donaltacam sunu yapacam bunu yapacam diyorum sonuç zeytin pekmez peynir
O kadar yemeğe aşık değilim ya. Karnım doysun yeter. Hâyâlini de kurmam
Ben öyle değilim yarın sabah kahvaltıda ne yapacağımın hayalini kurmuyorum ne olursa yiyorum
Yapmam. Sabah genelde vaktim olmuyor o yüzden sandviç hazırlıyorum kendime.
Zaman zaman , cünkü her zaman farklı bir kahvaltı menüm olmuyor :)
Depresyona girdiğimde genelde bunu yaparım. Mutlu uyumama sağlıyor benim.
Önceden hesap yapmamak lazım bi bakarsın yiyen olmaz
Üff hemde ne hayaller kuruyorum ama sabah kalkınca hiçte hayallerimdeki gibi olmuyor
Tek derdimiz yemek olsun ya
olmaz mıı, hayalini kurarım ama hayal olarak kalır :)
Hafta içi çalışırken evet hafta sonu kahvaltısının hayalini kurarım
Survivorda değilsem kurmam 🤣🤣😂
Hele diyetteyken mutlaka
Valla ben yapmıyorum hemen uyurum çünkü
yok ya ne bulursam onu yerim hatta sabahları yemem
Planlamıyorum. Allah ne verdiyse.
Eğer ertesi gün Pazar değilse kurmam.
Kurmam
Hayır
Bazennn
bazen evet
Hayır kurmuyorum
Hayır
Kurmam
Bazen
Tabiki hayal ediyoruz
Hayır
Hayır
Kurmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?