Sevgilim balık etli olduğum için beni eleştiriyor, ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla bu konu hakkında zıt dustugumuz bir şey yok 1 senedir beraberiz. İkimizin de takıntısı var bu konuda. O fiziğine çok düşkün ve bende baliketliyim ama asla şişman kategorisine koymuyorum kendimi. Bana bir senedir fizik konusunda çok çektirdi hep ağlattı hep kırdı ama onun söylediğine göre ben buna alisicakmisim ben onun sevgilisiymisim. Sürekli kilomu sorup ne zaman diyetisyene gidiceksin diye soruyor. Kuzenimin bir kez fotoğrafını attığımda fiziği güzelmiş dedi sinir krizi geçirdim, kıskançlıktan değil, beni kadın gibi hissettirmeyip öz kuzenime bunu demesine. Çok kırgın ve sinirliyim. Ayrilmalik bir konu değil ancak sineye cekilmelik bir konu da değil. Defalarca kendimi anlsttim ama madem bu kadar üzülüyorsun bir senedir hiç zayiflamadin dedi. Kalbimi alacagina daha da kırdı. Ne yapacağım? Lütfen ayrıl demeden empati yapın ve ona göre yazın
Sevgilim balık etli olduğum için beni eleştiriyor, ne yapmalıyım?
Cevapla