Tendomu kopan parmagimi yanlislikla ezdim sence bişi olmuşmudur?

yatarken Esofmanimi duzelticem diye yanlislikla ustune oturdum parmagim hafif ikiye katlandi gibi oldu :( ameliyata 1 ay var ( atel takmayı unutugum icinde ezildi )
Tendomu kopan parmagimi yanlislikla ezdim sence bişi olmuşmudur?
Güncellemeler
+1 yıl
(fotograf bana ait degildir sace ornek olsun diye parmagim bu şekilde tıpa tıp benzer)
Tendomu kopan parmagimi yanlislikla ezdim sence bişi olmuşmudur?
Cevapla