yatarken Esofmanimi duzelticem diye yanlislikla ustune oturdum parmagim hafif ikiye katlandi gibi oldu :( ameliyata 1 ay var ( atel takmayı unutugum icinde ezildi )
Güncellemeler
+1 yıl
(fotograf bana ait degildir sace ornek olsun diye parmagim bu şekilde tıpa tıp benzer)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Geçmiş olsun hanımefendi dikkat et kalıcı hasar meydana gelebilecek tazelikte maalesef
:( kalicimi bilmiyprum ama dikişten sonra Bukememe ve kaldirama sorunu oldu :( büktüğüm yerin eti birleşmiş
Üzmek istemiyorum lakin tendom çok ama çok hassas bir yapıt inşallah bir sorun çıkmaz 😕😕
:( doktor ileşme dusuk dedi elim boyle yamuk kalcak acaba
Yok fizik ile şeklini korur merak etme onu lakin tam katlama sorunu çıkabilir kesildi mi elin
kulakligimi tamir ederken yanlislikla kestim
katlama sorunu Şu an var katlama kaldirma
Ne kadar zaman oldu çok yakın mı
1 ay oldu sanirim 28 gunde olabilir
oruxtan 3 4 gun sonra
Üzülme iyi bir oporatör doktor seni iyi eder lakin acele et ameliyat için
oyle yapicam :( ameliyat olan var mı faydasini goren veya gormeyen
Çok var öyle faydasını elbette görcen sıkma canını kesinlikle
insallah duzelir :(
Üzülme lütfen hasret güven bana gececek inşallah
doktora git hemen manyak
ilcede oturuyom ilcede plastik cerah olmadigi icin gidemiyorum Şu an :(
oho senin canım yani kn
Olmaz
aciyor Şu an
Acıtır ama geçer sabit tutmalisin 3 gün
oyle yapicam :(
Biseyle sar hareketsiz dursun 3 gün
Geçmiş olsun
hergun sariyorum atel takmaktan parmagim uyuşuyor bruşuyor
Normalde o sarginin hiç çıkmadan 3 gün durması lazım kiprirtmsyacaksin
:( kaşiniyor
İyilestihinin göstergesi o biraz sabırlı ol
Millette inanmış :d
yok foto benim degil zaten ornek olsun diye benim parmagimda aynisı boyle