Bugün yorucu birgün oldu, sabahtan beri araba sür, oraya buraya git, dolaş vs. derken akşam oldu.
Dün akşam sol ayağım acımaya başladı, bugünde yorucu birgün oldu doğal olarak daha da ayağim ağrı nüksetti. Topuk dikeni değil sanırım topuk dikeni topuğun alt kısmında acı oluyormuş benim ayağımın yan kısmında acı oluyor ve hafif bir şişlik var. Ne önerirsiniz arkadaşlar?
Şu an uzandım dinleniom...
Dün akşam sol ayağım acımaya başladı, bugünde yorucu birgün oldu doğal olarak daha da ayağim ağrı nüksetti. Topuk dikeni değil sanırım topuk dikeni topuğun alt kısmında acı oluyormuş benim ayağımın yan kısmında acı oluyor ve hafif bir şişlik var. Ne önerirsiniz arkadaşlar?
Şu an uzandım dinleniom...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer