
2 gündür çalışıyorum masa başı işi değil kosturmacali Bi is diyebilirim üstüne basamıyorum da yarın nasıl calisicam bilmiyorum

2 gündür çalışıyorum masa başı işi değil kosturmacali Bi is diyebilirim üstüne basamıyorum da yarın nasıl calisicam bilmiyorum
Hiç durma en yakın hastaneye git o şişlik normal değil.
İşe yeni başladığını ve izin vermeyeceklerini düşünüyorsun da sağlık işten önemlidir ki zaten hastane gittiğinde sana rapor vereceklerdir. izin almana gerek yok bu nedenle
Cevap
12Cevap
burkmadan fazlası var gibi görünüyor
burkulma genellikle kısa sürer ama şişme olmaz
bu bilekte şişme var sen işinden izin alıp ortopediye görün
geçmiş olsun
Çok anlayamadım görüntüden ama eğer burkulan yerde şişme varsa muhtemelen çatlak ya da kırıktır. Doktora gitmelisin
Hafif şiş gibi ama ayağın pozisyonundan da olabilir.
Kardeşim bugün gitseydin. kırıksa yahut çatlaksa. cünkü cok sismis ilk fırsatta lütfen doktora görün
ooov şişmiş. işe git, dr için izin al. bengay varsa sür.
Çatlak ya da kırık olmasın. Bence acile gitmelisin
Bilmiyorum ya ama basamıyorum yeni de başladım izin vereceklerini sanmam
Öpeyim geçsin dememi beklemiyorsun herhalde :D
Senin öpücüğünü napayim lan ben
Ahahahah belki şifalı nereden biliyorsun :D
Şişmiş sanki ya geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Ben niye senin ayagini gordum simdi
Şişkinliği göstermek için, hoşuna gitmediyse geçebilirsin.
Rapor al ayagını yılarda tut
Geçmiş olsun izin al hastaneye götürsün baban
Yeni başladım ya izin verirler mi bilmiyorum
Mecbur
Hastaneye gittin mi
Buz tut
Krem sür.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?