Bu yeme bozukluğu mu yoksa başka bir şey mi?

önce baştan söyleyim, bunların manyakça şeyler olduğunu biliyorum, hatırlatmanıza gerek yok ben cidden bilgisi, fikri olan varsa diye soruyorum. Garip olduğunun da farkındayım da napim abi benim normalim bu.
şimdi, ben kilosuna korkunç derecede takıntılı bir insanım ama öyle böyle değil. Bir kilo alsam kendini eve kapatacak kadar takıntılıyım, kilo alıp dışarı çıktıysam kafayı yiyorum, yürüyüşüm değişiyor o derece. Haliyle kilo verme yöntemlerim de eziyetli biraz. Misal hiçbir şey yememek gibi. Eskiden kusma vs oluyordu da şükür bıraktım onları. Bu arada kilom çok fazla değil (söylemek istemiyorum), dört beş kilo fazlam var. Etrafıma kilomu söylediğimde inanmıyorlar, sen daha zayıfsın diye. Boyum 1.70. Ona rağmen kiloma çok takıntılıyım. Şu sıralar da ne zaman diyeti bozsam kendime ceza vermeye başladım. Diyet dediğim de günü kahvaltısız, öğlen birkaç kaşık çorba akşam biraz peynir ekmek ve bir elmayla geçirmek oluyor. Ki onu bile yediğimde kötü hissediyorum. Bugün bozdum. Kendime ödül gibi olsun diye. Mısır patlattım. Sonrasında vicdan azabından hiçbir şey yiyemedim, akşam az çorba içtim bir tek. Şimdi de kendime ceza veriyorum. Bipolarım ben, ilaçlarımı içmezsem sapıtıyorum, kriz geçiriyorum. Ceza olsun diye akşam ilaçlarımı içmedim, içmeyeceğim de. Sabaha kadar uyumayacağım (geçen gün yaptım). Yarın da 300 kaloriden fazla yememeyi planladım (onu da yaptım). Şimdi bu yeme bozukluğu mu oluyor yoksa farklı bir durum mu? Cezayı yeterli çalışmadığım için de veriyorum aslında ama, daha çok diyeti bozdum diye. Bilmiyorum, ağzıma lokma götürürken içimden bir ses “sen yemeyi hak etmiyorsun “ diyor ve yiyemiyorum. Ne bu şimdi, korkmam lazım mı? Dalga geçecekler hiç yazmasın rica ediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Müshil içme gibi olaylar da oluyor
Bu yeme bozukluğu mu yoksa başka bir şey mi?
Cevapla