Günde 2 kere ama çaba göstererek. Daha fazlası için kendimi banyoya atamıyorum. Araştırmalarımı tamamlarsam belki kendimi 3. ye ikna edebilirim ama şimdilik üşenme aşamasındayım. Saatlerce makale okuyacak halim yok
En az bir kere en fazla iki kere fırçalıyorum üç kere diyorlar ama üç kere bana çok gereksiz geliyor üç kere de fırçalamak yerine iki kere fırçalarım bir kerede ağız için özel üretilen temizleme suyunda kullanırım daha mantıklı sürekli fırçalanmaz.
Ramazanda bunun sayısı bire indi çünkü iftar sonrası sahura kadar ağzım çok boş durmuyor ama normalde bir sabah, bir yatarken olmak üzere 2 kere fırçalarım.