Bu ülkede ped fiyatları niye bu kadar yüksek?

Zaten %13 lüks tüketim vergisi alıyorlar ki temel ihtiyaç. Bu bir lüks değil bir de zam getirip duruyorlar. Orkid olmuş 50 lira mecbur Sleepy kullanıyorum uyumaya korkuyorum. O kadar kalitesiz ki yan yatıyorum belime kadar sızıyor o kadar kötü.
Bu ülkede ped fiyatları niye bu kadar yüksek?
Cevapla